تاریخ: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۴۵
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۵۸۷۴۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

تولیدات اکتبر در بازار بیلت سی آی اس با تخفیف بیشتر عرضه می شود

می متالز - بازار بیلت سی آی اس همچنان در رکود است. تقاضا در حد متوسط است و قیمت قراضه وارداتی در ترکیه همچنان نزولی است.
تولیدات اکتبر در بازار بیلت سی آی اس با تخفیف بیشتر عرضه می شود

به گزارش می متالز، بخش اعظم تولیدات اکتبر عرضه کنندگان سی آی اس فروش رفته و برای فروش باقی مانده آن تخفیف می دهند. با این حال فعالیت بازار صادرات بیلت سی آی اس همچنان ضعیف است و خریداران تنها در صورت نیاز فوری معامله می کند و منتظر قیمت های بهترند. فعالان بازار به این زودی انتظار ثبات بازار را ندارند. 

به گزارش فولاد ایران،  بیلت تولید اکتبر کارخانه ها 350 تا 355 دلار هر تن فوب دریای سیاه است که 10 دلار افت قیمت هفتگی داشته  و در برخی مقاصد صادراتی از قیمت های پایین تری هم در مذاکرت صحبت می شود. با این حال بهبودی در بازار دیده نمی شود. 

تجار در ترکیه اخیرا در 350 دلار هر تن فوب معامله داشته اند و قیمت درخواستی مشتریان حداکثر 350 تا 360 دلار هر تن سی اف آر معادل 335 تا 345 دلار هر تن فوب است. 

در بازار واردات کشورهای عرب حوزه خلیج فارس نیز بیلت وارداتی در 340 تا 350 دلار هر تن فوب دریای سیاه خریدار دارد. در افریقای شمالی نیز تقاضا کم است چون بازار مقاطع در سکوت است. در مصر قیمت قابل قبول بازار 370 تا 375 دلار هر تن سی اف آر معادل 350 تا 355 دلار هر تن فوب است. ولی معامله ای شنیده نشده است.

در خاور دور بیلت روسیه در غیبت به سر می برد. مصرف کننده ها از موجودی بالایی برخوردارند. آخرین معامله بیلت اکتبر 390 دلار هر تن فوب نهایی شده بود

منبع: ایفنا
عناوین برگزیده