تاریخ: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۵۴
بازدید: ۲۹۶
کد خبر: ۵۸۸۷۸
سرویس خبر : انرژی

بررسی راهکارهای قیمت‌گذاری انرژی در اتاق تهران

می متالز - چالش‌ها و راهکارهای قیمت‌گذاری انرژی در ایران در کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران نقد و بررسی شد.
بررسی راهکارهای قیمت‌گذاری انرژی در اتاق تهران

به گزارش می متالز، رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران در این نشست که هفته گذشته برگزار شد به برگزاری کنگره نفت و نیرو که قرار است مهرماه امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شود، اشاره کرد و گفت: رویکرد این کنگره، آینده‌نگری فضای کسب‌وکار در صنعت نفت و نیرو با محوریت بخش‌خصوصی است.

وی افزود: در این کنگره به موضوع‌هایی از جمله مقتضیات بازارهای جدید منطقه‌ای و بین‌المللی، چالش‌های محیط‌ زیستی در صنعت نفت، نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در آینده صنعت نفت، اصلاح ساختار وزارت نفت و همچنین سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی در حوزه انرژی پرداخته می‌شود.

در ادامه این نشست، سجاد برخورداری، عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران به تحلیل گزارشی در ارتباط با قیمت‌گذاری انرژی در ایران پرداخت.

در این نشست همچنین تفاهم‌نامه همکاری بین کمیسیون انرژی اتاق تهران و انجمن اقتصاددانان ایران با حضور دبیرکل اتاق تهران امضا شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه، دو طرف در زمینه پروژه‌های پژوهشی، برگزاری کارگاه‌ها و سمینارها و همکاری در انتشار کتب در حوزه اقتصاد انرژی و محیط‌ زیست همکاری خواهند کرد.

عناوین برگزیده