تاریخ: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۱:۵۰
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۵۸۹۴۴

متروی امام حسین (ع) امروز افتتاح می‌شود

می متالز - مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه با اعلام خبر راه‌اندازی رسمی ایستگاه امام حسین (ع) از امروز، گفت: این ایستگاه در بخش جنوبی خط ۶ متروی تهران قرار دارد.
متروی امام حسین (ع) امروز افتتاح می‌شود

به گزارش می متالز، علی امام با بیان اینکه این ایستگاه در منطقه هفت شهرداری تهران قرار دارد، اظهار کرد: ایستگاه مذکور با زیر بنای بیش از ۱۰ هزار متر مربع، در ادامه ۹ کیلومتر از بخش جنوبی خط ۶ مترو قرار دارد که سه ایستگاه آن شامل دولت آباد، بعثت و میدان شهدا در ابتدای سال جاری به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه امام حسین(ع) با خط ۲ مترو تقاطع دارد، تصریح کرد: با راه‌اندازی این ایستگاه، مسافران خط ۶ متروی تهران علاوه بر خط ۴ در ایستگاه میدان شهدا، از طریق ایستگاه امام حسین(ع) نیز به خطوط دیگر مترو دسترسی خواهند داشت.

خط ۶ متروی تهران به طول ۳۲ کیلومتر و ۲۷ ایستگاه از منطقه دولت‌آباد در جنوب شرقی تهران آغاز و پس از عبور از مناطق پرجمعیتی مانند کیانشهر، بعثت، ۱۷ شهریور، میدان خراسان، شهید محلاتی، میدان شهدا، میدان امام حسین (ع)، میدان سپاه، میدان هفت تیر، میدان ولیعصر (عج)، بلوار کشاورز، بزرگراه جلال آل احمد، کوی نصر (گیشا)، شهرک آزمایش، بلوار مرزداران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان‌های پیامبر، شهید ستاری و آیت‌الله کاشانی، به منطقه کن و سولقان واقع در شمال غربی تهران می‌رسد.

عناوین برگزیده