تاریخ: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۴۰
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۵۹۶۵۹
بدری نشست امروز کمیسیون عمران مجلس را تشریح کرد:

تشکیل کمیته ویژه برای بررسی فعالیت شرکت‌های اینترنتی حمل و نقل مسافر

می متالز - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز، فعالیت شرکت های اینترنتی حمل و نقل مسافر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
تشکیل کمیته ویژه برای بررسی فعالیت شرکت‌های اینترنتی حمل و نقل مسافر

به گزارش می متالز، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، در تشریح نشست امروز این کمیسیون، گفت: نشست امروز این کمیسیون با دستور کار بررسی نحوه فعالیت شرکت‌های اینترنتی فعال در حمل و نقل مسافر با حضور مدیران این شرکت ها، مسئولان شهرداری تهران، شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور، وزارت راه و شهرسازی و وزارت صنعت معدن و تجارت برگزار شد.

بررسی فعالیت شرکت های اینترنتی حمل و نقل مسافر در کمیسیون عمران

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه، مدیران شرکت های اینترنتی حمل و نقل مسافر ضمن گزارشی درباره نوع فعالیت و برنامه های این شرکت ها، توضیحاتی را درباره مشکلات موجود برای تداوم فعالیتشان ارائه کردند، همچنین مسئولان نهادهای مختلف نیز درباره نوع چگونگی صدور پروانه فعالیت و نظارت بر فعالیت شرکت های اینترنتی مطالبی را بیان کردند.

 

تشکیل کمیته ویژه برای بررسی فعالیت شرکت های اینترنتی حمل و نقل مسافر

وی گفت: در نهایت در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس مقرر شد که کمیته ای برای بررسی نحوه فعالیت شرکت‌های اینترنتی فعال در حمل و نقل مسافر تشکیل و در هفته آینده این کمیسیون نشستی را با حضور مدیران شرکت های مربوطه و مسئولان دستگاه ها برگزار کرده و پس از گزارش این کمیته برای تصمیم گیری به کمیسیون ارسال شود.

 

بررسی آخرین وضعیت برنامه‌ریزی‌های مراسم اربعین حسینی(ع)

بدری ادامه داد: در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس همچنین آخرین وضعیت برنامه‌ریزی‌های مراسم اربعین حسینی(ع) با حضور مسئولان وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، کشور، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان پدافند غیرعامل کشور و شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت.در این نشست هر یک مسئولان دستگاه ها توضیحاتی را درباره برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی ارائه کردند.

 

گزارش مسئولان ستاد اربعین درباره برنامه ریزی برای خدمات به زائران اربعین

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: در این جلسه مسئولان ستاد اربعین وزارت کشور گزارشی را درباره اقدامات این ستاد از جمله ارائه اسکان در داخل کشور و کشور عراق، ارائه وعده های غذایی، مدیریت حمل و نقل عمومی از شهرها تا پایانه های مرزی ارائه کردند.

عناوین برگزیده