تاریخ: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۳۳
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۵۹۸۴۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

وضعیت پیش‌روی «فاسمین»

می متالز - کالسیمین از ابتدای سال‌جاری تا پایان مردادماه نسبت به مدت مشابه سال قبل در زمینه فروش با افزایشی معادل ۱۶۴ درصد مواجه بود.
وضعیت پیش‌روی «فاسمین»

به گزارش می متالز، این شرکت در دوره پنج‌ ماهه مشابه سال قبل بیش از یک‌هزار میلیارد تومان فروش داشت که این رقم در سال‌جاری به بیش از ۵ هزار میلیارد ریال افزایش یافت. «فاسمین» در دوره یادشده معادل ۹ هزار و ۶۵۴ تن شمش روی تولید کرده و معادل ۱۷ هزار و ۶۸۲ تن در همین مدت فروش داشته است. نرخ فروش هر تن از این محصول معادل ۲۶۰ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۹۹۳ ریال اعلام شده است.

گزارش منتشرشده از سوی بورس فلزات لندن حاکی از رشد بهای هر تن روی در معاملات روزهای گذشته به میزان ۲ هزار و ۳۸۱ دلار است که پیش‌بینی شده بهای هر تن روی برای فروش در سه ماه آینده ۲ هزار و ۳۸۰ دلار رقم بخورد. همچنین کالسیمین یک هزار و ۸۹۹ تن سرب در ۵ ماه گذشته تولید کرده  که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با ۱۹ درصد کاهش تولید همراه است. اما مقدار فروش سرب از سوی شرکت کالسیمین معادل ۳ هزار و ۶۴۱ تن به قیمت ۱۱۵ میلیون و ۴۹ هزار و ۷۱۲ ریال به ازای هر تن بوده است که فروش نهایی کالسیمین را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل معادل 2.9 درصد رشد نشان می‌دهد.

نرخ گزارش‌شده از سوی بورس فلزات لندن برای سرب در آخرین معاملات معادل دو هزار و ۹۳ دلار است که برای این محصول نیز تا سه ماه آینده قیمت دو هزار و ۱۰۵ دلار به ازای هر تن پیش‌بینی شده است. براساس اطلاعات یادشده کالسیمین در حوزه تولید سرب و روی نیازمند تداوم تولید و بهره‌گیری از فضای رو به رشد پیش رو است.

عناوین برگزیده