تاریخ: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۵۲
بازدید: ۲۶۲
کد خبر: ۵۹۹۳۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
غفاری:

جنگل‌خواری توسط سیمان کیاسر نداشتیم/ برداشت‌ها با مجوز قانونی باشد

می متالز - معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری با بیان اینکه هیچ جنگل‌خواری توسط شرکت سیمان کیاسر نداشتیم، گفت: باید تمامی برداشت با مجوز باشد که مراحل قانونی آن بایستی طی شود.
جنگل‌خواری توسط سیمان کیاسر نداشتیم/ برداشت‌ها با مجوز قانونی باشد

به گزارش می متالز، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «جلوی جنگل‌خواری شرکت سیمان کیاسر گرفته شود» خواستار پیگیری  در این زمینه شدند، آنان در توضیح این سوژه عنوان کردند؛ شرکت سیمان کیاسر واقع در بخش چهاردانگه ساری چند سالی است اقدام به جنگل‌خواری و یا کوه‌خواری می‌کند.

برداشت‌های قانونی و یا غیرقانونی این شرکت باعث از بین رفتن منابع طبیعی استان مازندران شده است که از مسوولان تقاضا داریم به این مشکل رسیدگی کنند.

معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری در این‌باره، اظهار کرد: هرگونه برداشت از جنگل باید با مجوز منابع طبیعی باشد.

فتح‌الله غفاری با بیان اینکه هیچ جنگل‌خواری توسط شرکت سیمان کیاسر نداشتیم، افزود: تمامی برداشت با مجور باشد که مراحل قانونی آن باید طی شود.

وی اضافه کرد: پس از گرفتن مجوز نیز نظارت جدی روی این برداشت‌ها صورت می‌گیرد که باید براساس دستور العمل باشد.

معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری  با تاکید بر اینکه هر فعالیت صنعتی و یا پروژه عمرانی از جمله گاز، آب یا برق ممکن است خسارتی به منابع طبیعی وارد کند، تصریح کرد: اما تمام تلاش‌مان بر اینکه این اقدامات با کمترین خسارت همراه باشد.

غفاری با اعلام اینکه در مناطق خط قرمز کسی اجازه برداشت یا حتی ورود به جنگل را ندارد، گفت: تمام تاکید ما بر این است که جنگل را فدای پروژه عمرانی نکنیم و با انجام اقدامات لازم و وارد شدن حداقل خسارت به منابع طبیعی و طبیعت کمک کنیم مردم نیز از این پروژه‌ها و امکانات منتفع شوند.

عناوین برگزیده