تاریخ: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۲
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۶۰۱۴۷
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان مهر / قیمت مسکن مهر در بخش عرصه واحد‌ها افزایش یافت

می متالز - مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان مهر به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان مهر / قیمت مسکن مهر در بخش عرصه واحد‌ها افزایش یافت

به گزارش می متالز، مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس، با بیان اینکه در بخش عرصه پروژه‌های مسکن مهر پردیس افزایش قیمت ناچیزی داشتیم، گفت: افزایش هزینه‌ها در بخش‌های آسفالت و تکمیل محوطه‌ها در چند ماه اخیر باعث افزایش قیمت در بخش عرصه‌های مسکن مهر پردیس شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: واگذاری عرصه به متقاضیان مسکن مهر خدمت بسیار بزرگی از سوی دولت و وزارت راه و شهرسازی است که باعث می‌شود متقاضیان مسکن مهر صاحب عرصه و عیان واحد‌های مسکونی خود شوند.

او با بیان اینکه دولت فرصتی فراهم کرده که متقاضیان از اجاره ۹۹ ساله واحد‌های مسکن مهر خارج شوند، گفت: فروش عرصه و عیان فرصت خوبی را برای تمامی متقاضیان فراهم می‌کند و قیمت تمامی عرصه‌ها از سوی کارشناس دستگاه قضایی تعیین می‌شود.

هدایت تأکید کرد: هیچ کدام از واحد‌های مسکن مهر دچار افزایش قیمت نشده‌اند و ما هم اکنون در حال تحویل بخش عمده‌ای از این واحد‌ها به متقاضیان هستیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه از ۸۲ هزار واحد مسکن مهر در پردیس ۳۵ هزار واحد تا به امروز افتتاح شده است، گفت: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر دیگر تا پایان مهر به متقاضیان تحویل داده می‌شود که البته در این بخش منتظر افتتاح رسمی واحد‌ها نیستیم و پیش از افتتاح به متقاضیان تحویل داده شده است.

او بیان کرد: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر دیگر تا پایان آذر امسال به بهره‌برداری می‌رسد و خوشبختانه در این پروژه‌ها طبق زمان بندی در حال پیشرفت هستیم.

هدایت با بیان اینکه تمامی واحد‌های مسکن مهر در فاز ۳ به متقاضیان تحویل داده شده است، گفت: هم اکنون واحد‌های مسکن مهر در فاز ۵، ۹، ۸ و ۱۱ باقی مانده است که به مرور با استفاده از پیمانکاران مجرب به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس درباره افزایش قیمت واحد‌های مسکونی توضیح داد: با توجه به آن که قیمت تمام شده واحد‌ها افزایش یافته است، اما ما سعی کرده‌ایم با استفاده از منابع مالی خود برای تکمیل این واحد‌ها استفاده کنیم بنابراین تا به امروز هیچ افزایش قیمتی در بخش عیان واحد‌ها صورت نگرفته و ما سعی خواهیم کرد تا اتمام این پروژه برای متقاضیان مشکلی ایجاد نشود و با توجه به افزایش تسهیلات مسکن مهر بخشی از مشکلات در این حوزه را برطرف کنیم.

هدایت همچنین به پروژه متروی پردیس – تهران هم اشاره کرد و گفت: در مرحله تهیه نقشه برای این پروژه مهم هستیم و خوشبختانه محل ایستگاه و محل دپو قطعی و مشخص شده و ما در مرحله تهیه نقشه‌های اجرایی برای فاز دوم این پروژه هستیم.

او گفت: نتایج آزمایش خاک گرم از سوی معاونت آزمایشگاه مکانیک خاک اعلام شده و امیدواریم از پایان آبان ماه مراحل زیرساختی پروژه متروی پردیس اجرایی شود.

عناوین برگزیده