تاریخ: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۲۸
بازدید: ۱۰۷
کد خبر: ۶۰۲۳۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد:

کاهش ارزبری 44 میلیون یورویی قراردادهای امضا شده میز دوم تعمیق ساخت داخل برای ایران خودرو

می متالز - مدیرعامل شرکت ایران خودرو گفت: قطعاتی که امروز در میز تخصصی ساخت داخل برای داخلی سازی با قطعه سازان قرارداد امضا می کنیم، برای ایران خودرو ۴۴ میلیون یورو کاهش ارزبری دارد.
کاهش ارزبری 44 میلیون یورویی قراردادهای امضا شده میز دوم تعمیق ساخت داخل برای ایران خودرو

به گزارش می متالز، فرشاد مقیمی در دومین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو که امروز شنبه در محل وزارت صمت برگزار شد، بیان کرد: در حوزه داخلی سازی پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های وزارتخانه، در ایران خودرو کمیته ساخت داخل را زیر نظر حوزه مدیرعامل تشکیل دادیم که به صورت هفتگی جلسات داریم.

او در ادامه افزود: ماموریت جدید برای ساپکو در چارچوب اهداف ساخت داخل با اولویت توسعه فناوری و فنی و مهندسی تعریف شده است و همچنین میزان سهم داخلی سازی ۵ ماژول اصلی محصولات ایران خودرو را مشخص و تعریف کرده ایم.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو با اشاره به برگزاری میز اول ساخت داخل در حوزه خودرو، تصریح کرد: در میز اول با همکاری قطعه سازان داخلی، برای قطعات داخلی سازی شده تاییدیه نمونه قطعه را گرفتیم و در نهایت ۶ قطعه در خط تولیدشان در حال تولید انبوه و استفاده است.

مقیمی گفت: یک روز خط ۶ قطعه دیگر از قطعات میز اول نیز در حال تست شدن است.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو در پایان بیان کرد: همه امکاناتمان را برای تکمیل قطعاتی که قرارداد داخلی سازی آنها در میز دوم امروز منعقد می شود، به کار خواهیم بست و این قطعات ۴۴ میلیون یورو برای ایران خودرو کاهش ارزبری دارد.

عناوین برگزیده