تاریخ: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۴۲
بازدید: ۲۳۶
کد خبر: ۶۰۳۰۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

امضای تفاهمنامه ۳ میلیون دلاری شرکت سیمان سبزوار در هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ازبکستان

می متالز - شرکت سیمان سبزوار در هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و مبل ازبکستان یک تفاهمنامه ۳ میلیون دلاری امضا کرد.
امضای تفاهمنامه ۳ میلیون دلاری شرکت سیمان سبزوار در هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ازبکستان

به گزارش می متالز، شرکت سیمان سبزوار در هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و مبل ازبکستان که در مرکز نمایشگاه های بین المللی «اوزاکسپومرکز» شهر تاشکند در حال برگزاری است، یک تفاهم نامه ۳ میلیون دلاری امضا کرد.

 علی ابوالحسنی معاون شرکت  سیمان سبزوار  پس از امضا این تفاهمنامه گفت: امیدوارم این سند به همکاری برای گسترش بیش از پیش همکاری های متقابل با ازبکستان کمک کند.

وی افزود: ما همچنین تلاش می کنیم در توسعه اقتصاد کشور ازبکستان سهم خودرا داشته باشیم و تبادل تجربیات کنیم که به نفع هر دو کشور است.

در این نمایشگاه که توسط شرکت بین‌المللی نمایشگاهی ExpoPosition   برپا شده است، بیش از ۵۰ شرکت از کشورهای جهان مانند جمهوری اسلامی ایران، ایتالیا، کره جنوبی، چین، قزاقستان، روسیه، ترکیه، اوکراین و ازبکستان حضور دارند.

هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و مبل ازبکستان شامل بخش‌های «فناوری‌های تخصصی»، «انواع کاغذهای دیواری»، «رنگ ها»، «پنجره و در»، «مبل»، «فناوری‌ها و تجهیزات برای صنایع معدن»، «فلزسازی و ماشین سازی»، «صنایع شیمیایی»، «مصالح ساختمان»، «فناوری های تولید و حمل و نقل بتون» است.

هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه بین المللی نمایش دست آوردها در صنعت ساختمان و مبل و همچنین تبادل تجربیات، مساعدت برای گسترش همکاری های بین المللی و نوسازی بازار مصرفی ازبکستان است.

هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و مبل ازبکستان توسط شرکت بین‌المللی نمایشگاهی  «ExpoPosition» با همکاری وزارت ساختمان ازبکستان، شرکت سهامی «اوزستروی ماتریالی» برگزار می‌شود.

عناوین برگزیده