تاریخ: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۳۵
بازدید: ۸۳۶
کد خبر: ۶۰۷۶۲
نماینده مردم کرمانشاه مطرح کرد؛

لزوم تکمیل جاده کامیاران به کرمانشاه

می متالز - نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: یک قطعه از کریدور شمال غرب به جنوب که از کامیاران تا کرمانشاه است، متاسفانه هنوز به سرانجام نرسیده در حالیکه از اهمیت بالایی برخوردار است.
لزوم تکمیل جاده کامیاران به کرمانشاه

به گزارش می متالز، قاسم جاسمی، در خصوص سوال خود از مسکن و شهرسازی اظهار داشت: سوال را در جهت احقاق حقوق مردم و رفع مشکلات حوزه انتخابیه مطرح کرده‌ام تا وزیر مربوطه هر چه سریعتر به تکالیف خود عمل کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در تشریح سوال خود از وزیر مسکن و شهرسازی، بیان کرد: یک قطعه از کریدور شمال غرب به جنوب که از کامیاران تا کرمانشاه است، متاسفانه هنوز به سرانجام نرسیده در حالیکه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: بنا به قول عباس آخوندی وزیر سابق مسکن و شهرسازی و آقای اسلامی وزیر فعلی، مقرر شده بود تا پایان سال 97 این پروژه تمام شود اما با گذشت 6 ماه از سال 98 نیز، هنوز این پروژه تمام نشده است.

جاسمی با بیان اینکه اگر پس از برگزاری جلسه سوال از وزیر مسکن و شهرسازی در کمیسیون مربوطه اقدامی انجام نشود، این موضوع را در صحن علنی مجلس مطرح می‌کنم، ادامه داد: این پروژه ملی باید هر چه سریعتر به اتمام برسد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: 160 میلیارد تومان از منابع راه‌آهن کرمانشاه با دستور آقای جهانگیری بابت بدهی‌های تامین اجتماعی به این سازمان داده شده و همین امر موجب اعتراض نمایندگان استان کرمانشاه قرار گرفته است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بابت تصمیم غلط معاون اول رئیس جمهور نامه‌ای به رئیس مجلس ارسال کرده‌ایم و ایشان بررسی موضوع را به هیات تطبیق مصوبات دولت با قانون ارجاع داده‌اند تا در صورت مغایرت با قانون، این دستور آقای جهانگیری لغو شود. این دو موضوع برای توسعه استان کرمانشاه بسیار اهمیت دارند و باید موانع تحقق آن‌ها برداشته شود.

عناوین برگزیده