تاریخ: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۴۵
بازدید: ۳۰۶
کد خبر: ۶۱۳۷۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
وزیر صمت خبر داد:

آغاز تولید دوباره در شرکت نئوپان خلخال

می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شرکت نئوپان خلخال متاسفانه در گذشته به هر دلیلی تعطیل شده بود طی یک سال گذشته با پیگیری‌های مکرر وزارت صمت خوشبختانه امروز شاهد بازگشایی دوباره آن هستیم.
آغاز تولید دوباره در شرکت نئوپان خلخال

به گزارش می متالز، رضا رحمانی اظهار کرد: شرکت نئوپان خلخال متاسفانه در گذشته به هر دلیلی به تعطیلی مطلق کشانده شده بود و فرصت‌های شغلی آن برای شهرستان خلخال به طور کامل از بین رفته بود در همین راستا وزارت صمت احیای این واحد را در دستور کار خود قرار داده و طی یک سال گذشته با پیگیری‌های مکرر خوشبختانه امروز شاهد بازگشایی دوباره آن هستیم.

وی افزود: این اتفاق البته در سایه همراهی و همکاری همه مسوولان استان و شهرستان خلخال بوده و امروز خوش‌ترین خبر در خصوص نئوپان خلخال، بازگشت مجدد ۲۰۰ نفر به محل کارشان است.

رحمانی بیان کرد: خوشبختانه طرح توسعه این واحد نیز با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۶۶۰ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغالزایی بیش از ۳۰۰ نفر در حال انجام بوده که انشاءالله به زودی وارد مرحله تولید می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت‌های معدنی شهرستان خلخال نیز با نگاه ویژه‌ای در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت است در این ماموریتی به ایمیدرو داده شده تا با انجام مطالعات دقیق روی این حوزه در این شهرستان در دستور کار قرار دهد.

عناوین برگزیده