تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۵۸
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۶۱۳۹۹
استاندار آذربایجان شرقی:

پیمانکاران خط آهن میانه - بستان‌آباد را مورد خطاب قرار داده‌ام نه آقای نوبخت را

می متالز - استاندار آذربایجان شرقی گفت: در سخنرانی خود در جشنواره شهید رجایی، پیمانکار خط آهن میانه - بستان‌آباد را مورد خطاب قرار داده‌ام نه آقای نوبخت را، آنانی هم که سخنان مرا به اشتباه نقل قول کرده بودند، متوجه اشتباه خود شده و تصحیح کردند.
پیمانکاران خط آهن میانه - بستان‌آباد را مورد خطاب قرار داده‌ام نه آقای نوبخت را

به گزارش می متالز، محمدرضا پورمحمدی در پاسخ به برخی از مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر «اعلام جرم در مورد پروژه خط آهن میانه-بستان‌آباد»، اظهار کرد: در این رابطه آقای نوبخت را مورد خطاب نداده‌ام بلکه پیمانکارانی که خلف وعده کرده و علی‌رغم دریافت تمامی مطالبات سر می‌دوانند را مورد خطاب قرار داده‌ام. اکنون نیز در مورد گفته خود تصریح می‌کنم نه تصحیح، آن‌هایی هم که قول بنده را بصورت خلاف واقع نقل کرده‌ بودند متوجه اشتباه خود شده و اشتباه خود را تصحیح کردند. 

وی در این خصوص افزود: چیزی که بنده در سخنرانی خود در جشنواره شهید رجایی گفتم و فایل صوتی و تصویری آن نیز در فضای مجازی موجود است، بدین شرح است که: «در حضور آقای دکتر نوبخت گفتم که اگر این پیمانکاران طی دو ماه آینده که وعده کرده‌اند، نتوانند پروژه را تمام کنند بر علیه آن‌ها(پیمانکاران پروژه) اعلام جرم می‌کنم». 

پورمحمدی با بیان این‌که به مدت 17 سال است که پروژه خط آهن میانه- تبریز تمام نشده و بنده در سخنرانی خود این را مورد تاکید قرار دادم که هیچ بهانه‌ای برای تمام نشدن فاز اول پروژه توسط پیمانکاران آن وجود ندارد، تاکید کرد: ماه پیش نیز آقای نوبخت جهت بازدید از پروژه‌های استان به آذربایجان شرقی سفر کرده بودند که پروژه خط آهن میانه- تبریز یکی از این پروژه‌ها بود. فاز اول آن(از میانه تا بستان آباد) بسیار طول کشیده و پیمانکار پروژه نیز بسیار ضعیف است و علی‌رغم این‌که تمامی صورت وضعیتش پرداخت شده، در مورد پروژه سر می‌دواند. 

پورمحمدی در خاتمه خاطرنشان کرد: آقای نوبخت به خاطر تاکید رییس جمهور و اهمیتی که خودشان به پروژه خط آهن میانه- بستان‌آباد-تبریز قائل بودند، بعد از بازدید از این پروژه، جلسه‌ای برگزار کرده و توافق چند جانبه‌ای را امضا کردیم که سازمان برنامه و بودجه نیاز نقدی و اعتباری این پروژه را تامین کند تا پروژه به موقع به اتمام برسد. 

بر اساس این گزارش، روز گذشته یکی از خبرگزاری‌ها سخنانی از استاندار آذربایجان شرقی تحت عنوان «علیه آقای نوبخت اعلام جرم می‌کنم» را در سایت خود منتشر کرده بودند که بعد از ساعتی این مطلب را به «علیه عاملان پروژه خط آهن میانه-بستان‌آباد اعلام جرم می‌کنم» تغییر داد.

عناوین برگزیده