تاریخ: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۲۲
بازدید: ۲۱۷
کد خبر: ۶۱۴۳۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیر امور ذوب مجتمع مس سرچشمه خبر داد:

ثبت رکوردی جدید در امور ذوب مجتمع مس سرچشمه

می متالز - مدیر امور ذوب مجتمع مس سرچشمه از ثبت رکوردی جدید در تولید آند در مجتمع مس سرچشمه خبر داد.
ثبت رکوردی جدید در امور ذوب مجتمع مس سرچشمه

به گزارش می متالز، مهندس حامد مددی با اعلام این خبر، اظهار کرد: توفیقی نصیب ما شد که در ماه جاری نیز قدم مثبتی در جهت تولید آند برداریم که این امر با کمک کلیه همکاران ما در امور ذوب میسر گردید.

وی با اشاره به اینکه در 17 شهریورماه سال 96 تغییر سیستم کوره ریورب به فلش صورت گرفت، توضیح داد: در شهریور ماه امسال که دقیقا دومین سال راه اندازی کوره فلش می‌باشد این افتخار را داریم که اعلام کنیم با تولید 21 هزار و 336 تن آند در ذوب مجتمع مس سرچشمه با راندمان کارخانه 91 درصد رکورد جدید را به ثبت رساندیم.

مدیر امور ذوب مجتمع مس سرچشمه تصریح کرد: نکته جالب توجه دیگر اینکه در 22 شهریورماه سال جاری رکورد جدید تولید روزانه آند را در سالیان تولید آند در شرکت ملی صنایع مس ایران به ثبت رساندیم که این میزان یک هزار و 23 تن در روز بود.

مددی ادامه داد: رکورد قبلی تولید در خرداد امسال 21 هزار و 321 تن بود که توانستیم در شهریور ماه جاری 15 تن آن را ارتقا دهیم.

مدیر امور ذوب مجتمع مس سرچشمه در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر سطح دسترسی کوره فلش 98 درصد است و مشکلی از این بابت نداریم و هم اکنون با 60 درصد توان کوره فلش کار می‌کنیم که امیدواریم امسال تولید مجتمع مس سرچشمه بالغ بر 215 هزار تن مس آندی باشد که طبق طرح کارخانه است.

مددی بیان کرد: در زمانی که کوره ریورب بوده در یک ماه 17 هزار و 100 تن آند تولید شده که از زمان راه‌اندازی کوره فلش این تولید ماه به ماه در حال افزایش است که در حال حاضر به 21 هزار و 336 تن رسیده و قطعا با تلاش و توان همکاران ما در ذوب مس سرچشمه به تولید بالاتری دست خواهیم یافت.

وی در پایان با اشاره به تکنولوژی جدید کوره فلش، یادآور شد: با تیم متخصص و توانمندی که در امور ذوب وجود دارد که یکی از متخصص‌ترین تیم‌های کاری در مجموعه‌های صنعتی کشور است، می‌توانیم تمام ناشدنی‌ها را در این مجتمع، شدنی کنیم.

عناوین برگزیده