تاریخ: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۰:۲۷
بازدید: ۳۲۵
کد خبر: ۶۱۶۷۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رشد ۱۷۷ درصدی سودآوری «حکشتی» در سال ۱۳۹۸؛

سود با قیمت فعلی «هیچ» تناسبی ندارد

می متالز - درآمد سود سهام شرکت کشتیرانی ایران در این سال با ۷۹ درصد افزایش نسبت به سال ۹۷ به ۴ هزار و ۸۹۶ میلیارد ریال رسیده است.
سود با قیمت فعلی «هیچ» تناسبی ندارد

به گزارش می متالز، شرکت کشتیرانی ایران در سال مالی منتهی به پایان خرداد ماه سال جاری و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی شده، سود خالص ۳ هزار و ۹۷۴ میلیارد ریالی را محقق کرده است.

این سود در مقایسه با سال مالی قبل از آن افزایش ۱۷۸ درصدی را داشته اما؛ با این حال سود هر سهم ۲۴۲ریالی شرکت در مقایسه با قیمت فعلی سهام شرکت که ۶.۸۰۰ ریال بوده که هیچ گونه تناسبی ندارد.

درآمد سود سهام شرکت در این سال با ۷۹ درصد افزایش نسبت به سال ۹۷ به ۴ هزار و ۸۹۶ میلیارد ریال رسیده است. همچنین در این سال سایر درآمد‌های عملیاتی به مبلغ یک هزار و ۱۱۹ میلیارد ریال محقق شده است. همچنین در این سال مبلغی مشابه به عنوان سایر هزینه‌های عملیاتی شناسایی شده است. بر اساس اعلام شرکت، کل سود سرمایه‌گذاری‌ها مربوط به سود سهام دریافتنی از شرکت سرمایه‌گذاری کشتیرانی است.

سایر درآمد‌های عملیاتی عمدتا به خاطر خسارات دریافتی شرکت‌ها بوده و در بخش سایر هزینه‌های عملیاتی نیز هزینه‌های تسعیر ارز سهم عمده‌ای را نشان می‌دهند.

عناوین برگزیده