تاریخ: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۱۳
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۶۱۷۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
برای امروز معرفی شد:

فهرست ۱۵ معامله مشکوک سهام با حضور گروه پتروپالایشی، سهم بازار پایه و...

می متالز - در فهرست امروز معاملات مشکوک سهام شرکت های بورسی و فرابورسی، گروه پترو پالایشی بیشترین سهم را داشت و یک شرکت بازار پایه ایی هم مشمول این موضوع شد.
فهرست ۱۵ معامله مشکوک سهام با حضور گروه پتروپالایشی، سهم بازار پایه و...

به گزارش می متالز، امروز بازار سهام بعد از صعودی بیش از 7 هزار واحدی شاخص و کسب رکورد جدید 328 هزار واحدی در نیمه اول معاملات با فشار عرضه ها و کاهش قیمت اکثر شرکت های بزرگ مواجه شد و در پایان قادر به حفظ رکورد نشد و با رشد هزار و 130 واحدی به عدد 26 هزار و 190 تایی عقب نشینی کرد.

حجم معاملات بورس و فرابورس هم در حالی با جابجایی بیش از 3.4 و 1.7 میلیارد سهم به بیش از 1.7 و 1.02 هزار میلیارد تومان رسید که برای دومین روز 15 سهم دارای حجم مشکوک توسط شرکت پردازش اطلاعات مالی مبنا معرفی شدند.

براساس این گزارش، در این فهرست، گروه پتروپالایشی با حضور پالایشگاه های بندرعباس، تهران و تبریز، پتروشیمی های خراسان، کرمانشاه و ممسنی به همراه هلدینگ پارسان بیشترین سهم را داشتند و "شبندر" با معامله 10 برابری معاملات نسبت به یک ماه گذشته در صدر داد و ستدهای مشکوک ایستاده است.

شرکت های صنعتی مینو، معدنی و صنعتی صبانور، نوش مازندران، آرتاویل‌تایر (حاضر در بازار پایه زرد)، لاستیک بارز (پکرمان)، تکین کو و دو سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی و نیرو هم در فهرست امروز معاملات مشکوک جای گرفته اند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده