تاریخ: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۵۴
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۶۱۷۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت البرز اعلام کرد:

فعالان اقتصادی استان البرز در سامانه حامی ثبت نام کنند

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از صنعتگران، کارآفرینان، تجار و فعالان اقتصادی خواست تا در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی ـ قضایی، سرمایه‌گذاری و ایجاد هماهنگی و انسجام در امور مشاوره، کارشناسی و داوری مربوط به دعاوی و اختلافات پرونده‌های تجاری و اقتصادی در سامانه «حامی» ثبت نام کنند.
فعالان اقتصادی استان البرز در سامانه حامی ثبت نام کنند

به گزارش می متالز، رامین ربیعی گفت: سامانه حامی (حمایت حقوقی - قضایی سرمایه گذاری مشروع) با آدرس اینترنتی www.hami.adliran.ir طراحی و راه اندازی شده است تا فعالان اقتصادی هر گونه مشکلات و مسائل حقوقی - قضایی خود را در این سامانه مطرح نمایند.

وی ادامه داد: پیشتر فعالان اقتصادی با مشکل حقوقی - قضایی از جای جای کشور به صورت حضوری به دبیرخانه ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه مراجعه می‌کردند که این کار علاوه بر تحمیل هزینه مالی، وقت زیادی از این فعالان را می‌گرفت اما هم اینک با استفاده از این سایت و بدون مراجعه حضوری، فعالان اقتصادی می توانند مشکلات خود را مطرح نمایند.

ربیعی با تشریح چگونگی ثبت نام در سامانه حامی گفت: شخص فعال اقتصادی با ارائه کد ملی وارد سامانه می‌شود و سپس یک صفحه کاربری به او اختصاص می‌یابد. سپس با رمز ورود وارد صفحه کاربردی خود شده و اطلاعات بعدی را وارد نموده و در نهایت مشکلات حقوقی- قضایی خود را مطرح می نماید.

ربیعی خاطرنشان کرد: حمایت‌های لازم برای رفع مسائل و مشکلات حقوقی ـ قضایی سرمایه‌گذاری و ایجاد هماهنگی و انسجام در امور مشاوره، کارشناسی و داوری مربوط به دعاوی و اختلافات پرونده‌های تجاری و اقتصادی، از جمله اهداف راه اندازی سامانه «حامی» است.

عناوین برگزیده