تاریخ: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۳۶
بازدید: ۵۵۶
کد خبر: ۶۱۸۳۳
سرویس خبر : متالورژی و مواد
رشد ۶۳۰ میلیارد ریالی درآمد از دیار زاینده رود؛

نرخ‌ها سود «کتوکا» را نسوز کردند

می متالز - یکی از موارد قابل توجه صورت‌های مالی ۶ ماهه حسابرسی نشده شرکت صنایع نسوز توکا در مقایسه با گزارش مشابه سال مالی ۱۳۹۷، می‌توان به رشد بیش از ۶۳۰ میلیارد ریالی اشاره کرد.
نرخ‌ها سود «کتوکا» را نسوز کردند

به گزارش می متالز، افزایش نرخ‌های از ۶۰ تا ۲۰۰درصد محصولات شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا در ۶ماهه نخست سال مالی جاری منجر به ثبت فروشی چشمگیر و افزایش قابل توجه سود در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شد.

از موارد قابل توجه صورت‌های مالی ۶ماهه حسابرسی نشده این شرکت در مقایسه با گزارش مشابه این شرکت در سال مالی ۱۳۹۷، می‌توان به رشد بیش از ۶۳۰میلیارد ریالی و در حدود ۱۴۵درصدی مجموع مبالغ فروش شرکت اشاره داشت که دلیل عمده این موضوع مربوط به افزایش نرخ‌های فروش محصولات اصلی است.

همانگونه که در جدول نیز مشاهده می‌شود افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش در حدود ۲۰۰ درصدی هر تن جرم به عنوان اصلی‌ترین محصول شرکت نقش عمده‌ای در افزایش مجموع درآمد‌ها در ۶ ماهه نخست سال جاری دارد.

لازم به ذکر است، افزایش چشمگیر درآمد‌های شرکت صنایع نسوز توکا و همچنین افزایش حاشیه سود ناخالص در این مدت منجر به شناسایی ۱۹۲ میلیارد ریال (به ازای هر سهم ۱۲۸۱) شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشدی ۳۶۶درصدی را نشان می‌دهد.

عناوین برگزیده