تاریخ: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۲۴
بازدید: ۲۶۶
کد خبر: ۶۱۹۱۲
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

برگزاری کارگاه و نمایشگاه نما در شهرداری منطقه چهار تهران

می متالز - کارگاه و نمایشگاه نمای شهرداری منطقه چهار در راستای کمپین «نما، هویت شهر ما» با حضور محمد محمد دوست، شهردار منطقه چهار، عبدالرضا گلپایگانی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، مهدی صالحی، مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری تهران، محمد سالاری، رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از طراحان و سازندگان برگزار شد.
برگزاری کارگاه و نمایشگاه نما در شهرداری منطقه چهار تهران

به‌ گزارش می متالز، در این برنامه از محسن میرحیدر و غلامحسین معماریان دو پیشکسوت عرصه معماری با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

 

تقدیر از طراحان و سازندگان و اعطای گواهی

در ادامه این مراسم تعدادی از طراحان و سازندگان برتر منطقه چهار با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد و به شرکت کنندگان گواهی شرکت در کارگاه تخصصی نما اهدا شد.

برگزاری کارگاه های تخصصی

لازم به ذکر است این مراسم میزبان کارگاه‌های تخصصی با عناوین آسیب شناسی نماهای شهر تهران توسط دکتر علی علایی - اجرای نمای آجر توسط دکتر حمید جعفریان- جزئیات اجرای نما توسط مهندس برخوردار- تشریح راهنما و موازین طراحی نما توسط مهندس محمد مهدی عابدی بود.

بازدید از نمایشگاه نما

همچنین محمد رضا آراسته، معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه چهار و نادری، معاون معماری اداره کل معماری و ساختمان از غرفه‌های حاضر در نمایشگاه نما بازدید کردند و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت‌ها و چالش‌های آنان قرار گرفتند.

عناوین برگزیده