تاریخ: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۱۱
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۶۱۹۲۳
رحیمی جهان آبادی در تذکر شفاهی مطرح کرد:

ضرورت بهسازی جاده‌های کشور/ اعتبارات مربوط به آبرسانی تخصیص یابد

می متالز - نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی، گفت: آقای اسلامی در صورتی که اقدامات لازم برای ایمنی سازی جاده‌های را انجام ندهید حتی یک روز به عمر مجلس باقی مانده باشد، استیضاح می شوید.
ضرورت بهسازی جاده‌های کشور/ اعتبارات مربوط به آبرسانی تخصیص یابد

به گزارش می متالز، جلیل رحیمی جهان آبادی در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه، 22 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: در جاده های حوزه انتخابیه اینجانب 14 انسان کشته و مجروح شدند، ارزش جان انسان ها چه قدر است؟ چرا شما به جاده ای که بخش عمده ای از مرزنشینان از آن تردد می کنند، اعتبارات کافی پرداخت نکرده و از مرمت آن خودداری کنید؟ و پس از کشته شدن انسان ها به دنبال نصب تابلوی ایمنی هستید.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای اسلامی در صورتی که اقدامات لازم برای ایمنی سازی جاده های حوزه انتخابیه اینجانب را انجام ندهید حتی یک روز به عمر مجلس باقی مانده باشد، استیضاح می شوید.

وی خطاب به وزیر نیرو، اظهار کرد: اعتبارات آبرسانی حوزه انتخابیه اینجانب حتی اعتبارات در اختیار نماینده نیز هنوز ابلاغ نشده، خواهشمند است نسبت به این امر توجه کنید.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به مسائل جاری در منطقه، ادامه داد: ما نباید روح واحد ایرانی را دچار خدشه کنیم کردها، ترک ها، بلوچ ها، فارس ها روح واحد ایرانی هستند ما باید با حمله اشتباه ترکیه به سرزمین سوریه مخالفت کنیم اما نباید اجازه دهیم گرایشات قومی در کشور تشدید شود، کردها روح آزادی خاور میانه و نماد فرهنگی ایران هستند نباید اجازه دهیم این مساله به وحدت ما آسیب رساند.

عناوین برگزیده