تاریخ: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۲۴
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۶۲۰۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

«حکشتی» ۲۴۲ریال سود یکساله ساخت

می متالز - شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در صورت های مالی ۱۲ماهه برای هرسهم ۲۴۲ریال سود ساخت که نسبت به سال مالی گذشته ۱۷۸درصد افزایش یافته است.
«حکشتی» ۲۴۲ریال سود یکساله ساخت

به گزارش می متالز، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ برای هرسهم ۲۴۲ریال سود ساخت که نسبت به سال مالی گذشته ۱۷۸درصد افزایش یافته است.

سود عملیاتی این دوره «حکشتی» با رشد ۱۳۲درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۳هزار و ۹۰۱میلیارد ریال، سود خالص آن با رشد ۱۷۷درصدی به ۳هزار و ۹۷۴میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره نیز با رشد ۶۰درصدی به ۵هزار و ۷۱۹میلیارد ریال بالغ شده است.

این شرکت در گزارش خود پرتفوی بورسی را با رشد ۱۰هزار و ۱۶۵میلیارد و ۴۱۷میلیون ریال اعلام کرده است. همچنین ارزش بازار پرتفوی خود را با رشد ۸هزار و ۹۲۷میلیارد و ۵۸۳میلیون ریالی مبلغ ۱۰هزار و ۷۹۶میلیارد و ۶۹۱میلیون ریال منتشر کرد.

«حکشتی» در گزارش خود به سایر برنامه های با اهمیت شرکت اشاره کرده است که در دوره ۱۲ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۹ استفاده حداکثری از ظرفیت شناورها جهت حمل محمولات غله، شیمیایی و کانتینری. توسعه حمل محمولات آهن صادراتی ایران خواهد داشت و توسعه و گسترش بازاریابی جهت جذب مشتریان جدید و جلب رضایت مشتری با ارایه نرخهای رقابتی در برنامه دارد.

این شرکت عمده تاثیر در ارایه خدمات، نوسان نرخ ارز و قیمت جهانی سوخت اعلام کرد.

عناوین برگزیده