تاریخ: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۲۸
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۶۲۳۳۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پلت فرم فناوری معدن، زنده اجرا می شود

می متالز - پلت فرم فناوری معدن و فلزات مستقر در MineHub بصورت زنده اجرا می شود.
پلت فرم فناوری معدن، زنده اجرا می شود

به گزارش می متالز، MineHub Technologies مستقر در ونکوور روز سه‌شنبه از راه‌اندازی سکوی فناوری خود ، به منظور بهبود کارآیی در عملیات معاملاتی و انطباق حاکمیت محیط زیست و اجتماعی (ESG) در معادن و زنجیره تأمین فلزات خبر داد.
پلت فرم MineHub اکنون زنده است و با استفاده از استانداردهای پایه منبع باز Hyperledger Fabric، بر روی پلت فرم IBM Blockchain ساخته شده است. این شرکت فناوری گفت: استفاده از فناوری blockchain ایمن ، امنیت ، شفافیت و قابلیت ردیابی را از طریق جریان واقعی اطلاعات و محصولات در کل زنجیره تأمین - از معدن به بازار تضمین می کند.
MineHub با همکاری IBM ، ING Group (NYSE: ING) ، Wheaton Metals Precious، Ocean Partners USA ، Kutcho مس (TSXV: KC) ، Capstone Mining (TSX: CS) و White & Case LLP همکاری داشته است. هر یک از شرکت های شرکت کننده مناطق اصلی زنجیره تأمین را از معدن ، جریان ، تجارت و امور مالی تشکیل می دهند.
پیش بینی می شود که استفاده اولیه و معاملات با اعضای کنسرسیوم ظرف چند هفته آینده و همچنین افزودن مشارکت کنندگان صنعت جدید به این سکو آغاز شود. اولین نسخه MineHub به معدنچیان این امکان را می دهد تا تولید معدنی و قراردادهای دیجیتالی را با خریداران ضبط کنند ، عملیات پس از تجارت ، تأمین اعتبار و تدارکات را ساده تر کنند.

منبع: عصر معدن
عناوین برگزیده