تاریخ: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۵۳
بازدید: ۱۶۴
کد خبر: ۶۲۴۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شناسایی زیان ۱۸ریالی برای هرسهم «ثعمرا»

می متالز - شرکت عمران و توسعه شاهد در دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸، برای هرسهم ۱۸ریال زیان شناسایی کند.
شناسایی زیان ۱۸ریالی برای هرسهم «ثعمرا»

به گزارش می متالز، شرکت عمران و توسعه شاهد در اطلاعات و صورت های میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸، به ازای هرسهم ۱۸ریال زیان شناسایی کرد.

این شرکت زیان عملیاتی دوره مالی مورد گزارش را ۳۳میلیارد و ۸۴۱میلیون ریال، زیان خالص را ۲۳میلیارد و ۸میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره را ۵۵میلیارد و ۷۴۱میلیون ریال اعلام کرده است.

این شرکت در برآوردی که از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی برای دوره ۶ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ دارد اعلام کرده است که تسهیلات مالی دریافتی سال های گذشته شرکت در حال حاضر تسویه شده است و پیش بینی می شود شرکت در سال ۱۳۹۸ برنامه ای مبنی بر تامین مالی از طریق منابع بانکی نداشته باشد.

از سوی دیگر با توجه به پیش بینی درآمد این شرکت در سال ۱۳۹۸ عمدتاً مربوط به سود تقسیمی حاصل از سرمایه گذاری در شرکتهای تابعه (غیر بورسی) است که در سه ماهه چهارم سال محقق می شود. همچنین موجودی املاک و پروژه های در جریان در سرفصل سرمایه گذاری در املاک در صورت جذب سرمایه گذار اجرایی می شوند.

«ثعمرا» در سال ۱۳۹۷ قرارداد مشارکت در ساخت پروژه گلریز تنظیم شده و پیش بینی می شود عملیات اجرایی آن پس از اخذ پروانه ساخت و در سال مالی ۱۳۹۸صورت پذیرد. همچنین در خصوص املاک شهرک ناز طی تفاهم نامه ای مقرر شد فروش اراضی مزبور در سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ پس از واریز وجه و انتقال اسناد مالکیت شناسایی شد.

عناوین برگزیده