تاریخ: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۳۸
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۶۲۴۴۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۱۵ معامله چشم گیر با حضور یکی از بورس ها، ۲ پالایشی، ۵ سهم بازار پایه و...

می متالز - در فهرست امروز معاملات چشم گیر و غیر عادی سهام ناشرین بورسی و فرابورسی، گروه محصولات کاغذی و پالایشی بیشترین سهم را داشت و یک بورس و ۵ شرکت بازار پایه ای هم مشمول این موضوع شدند.
۱۵ معامله چشم گیر با حضور یکی از بورس ها، ۲ پالایشی، ۵ سهم بازار پایه و...

به گزارش می متالز، معاملات آخرین روز از این هفته بازار سهام درحالی متعادل و منفی با صف فروش 150 شرکت در پیش گشایش آغاز بکار کرد که در ابتدا هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و گروه مپنا تاثیر مثبت بر شاخص کل داشتند اما پس از افزایش نسبی تقاضا، بازار مجددا با عقب نشینی خریداران مواجه شد.

به این ترتیب با حمایت های صورت گرفته در نمادهای بزرگ، فضایی بهتر بوجود آمد البته در گروه های کوچک تر همچنان صف های فروش پابرجا ماند. به طوری که در پایان معاملات امروز شاخص کل با تاثیرپذیری مثبت 297 تا 154 واحدی از نماد شرکت های پالایشگاه بندرعباس، پالایشگاه اصفهان، گل گهر، سرمایه گذاری امید، فولاد مبارکه، ارتباطات سیار ایران و پالایشگاه تبریز با رشد 661 واحدی روبرو و در کانال 309 تایی ماندگار شد.

حجم معاملات بورس و فرابورس هم در حالی با جابجایی بیش از 3.3 و 1.4 میلیارد سهم به بیش از 1.1 هزار میلیارد تومان و 787 میلیارد تومان رسید که برای پنجمین روز 15 سهم دارای حجم چشم گیر و غیر عادی توسط شرکت پردازش اطلاعات مالی مبنا معرفی شدند.

براساس این گزارش ، در این فهرست گروه محصولات کاغذی و پالایشی با حضور کاغذ پارس، پالایشگاه های بندرعباس و اصفهان بیشترین سهم را داشتند و "چکاپا" با معامله 2 برابری نسبت به یک ماه گذشته در صدر داد و ستدهای چشم گیر ایستاد.

شرکت های افست، عطرین نخ قم، شیمیایی رنگین (حاضر در تابلو زرد بازار پایه)، بیمه تعاون (حاضر در تابلو زرد بازار پایه)، ایتالران (حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه)، کاغذسازی کاوه، پشم بافی توس (حاضر در تابلو زرد بازار پایه)، کنترل‌خوردگی‌تکین‌کو، توکا رنگ فولاد سپاهان، گروه سدید (حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه)، معادن منگنز ایران و بورس تهران هم در فهرست امروز معاملات متفاوت جای گرفته اند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده