تاریخ: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۰۰
بازدید: ۲۳۱
کد خبر: ۶۲۶۹۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
در بازدید عضو هیات مدیره شستا از شرکت تولیدی نخ تایر صبا مطرح شد:

تلاش برای کاهش قیمت تمام شده و افزایش مستمر کیفیت محصول

می متالز - عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی بر ضرورت تلاش ویژه برای کاهش قیمت تمام شده و افزایش مستمر کیفیت محصولات شرکت تولید نخ تایر صبا تأکید کرد.
تلاش برای کاهش قیمت تمام شده و افزایش مستمر کیفیت محصول

به گزارش می متالز، محمود ملکوتی خواه عضو هیات مدیره شستا که به همراه محمود مخدومی مدیرعامل تاپیکو از کارخانه تولید نخ تایر صبا در زنجان بازدید می‌کرد، ضمن قدردانی از اقدامات موثر انجام شده و افزایش بیش از ۱۱ برابری سود خالص این شرکت در سال گذشته، بر ضرورت تلاش برای کاهش قیمت تمام شده و افزایش مستمر کیفیت محصولات شرکت تولیدی نخ تایر صبا و نیز استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در بازار از جمله تحویل به موقع محصول به مشتری که در نهایت منجر به اثر بخشی در سیستم می‌شود، تأکید کرد.

مخدومی مدیر عامل  تاپیکو نیز در جریان این بازدید ضمن قدردانی از کلیه کارکنان شرکت نخ تایر صبا، یکی از مهم ترین دستاوردهای تاپیکو در سال گذشته را اعاده تملک نخ تایر صبا عنوان کرد و افزود: 

با مجموعه اقدامات انجام شده و با هماهنگی با بانک ملی ایران مقرر شد بدهی شرکت نخ تایر صبا به این بانک طی اقساط پلکانی ۱۲ ساله و بدون محاسبه سود، روی بدهی سنواتی بازپرداخت شود که با این اقدام اعاده مالکیت شرکت نخ تایر با ارزشی برابر با ۱۵۰ میلیارد تومان محقق شد.

وی با بیان اینکه شرکت نخ تایر صبا در سال گذشته برای نخستین بار ۴۰ میلیارد تومان سود بین سهامداران توزیع کرد گفت: 

پیش‌بینی می‌کنیم شرکت سرمایه گذاری وتوسعه صنایع لاستیک (نخ تایر صبا) بتواند تا پایان سال ۹۸ بیش از ۱۵۳ میلیارد تومان سود محقق کند که اقدامی بی‌سابقه در تاریخ تاسیس این شرکت به حساب می‌آید.

وی همچنین خواستار پیگیری ویژه مدیران ارشد نخ تایر صبا برای تسریع در به سرانجام رساندن  پروژه استیل کورد شد و اجرایی شدن آن را یکی از برنامه‌های مهم تاپیکو در سال ۹۹ عنوان کرد.

صنعان مدیرعامل مجتمع نخ تایر صبا نیز در ابتدای این نشست، ضمن معرفی کارخانه، ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت تولید و فروش محصولات، اهداف و برنامه‌های آتی شرکت را تشریح کرد.

در حاشیه این بازدید یک روزه ضمن دیدار، از تلاش های استاندار زنجان و رئیس صنایع استان برای حل مشکل بانک ملی در خصوص مجتمع نخ تایر صبا قدردانی بعمل آمد و در ادامه استاندار زنجان در خصوص اجرای طرح استیل کورد این شرکت در استان در راستای ایجاد اشتغالزایی برای جوانان حمایت همه جانبه خود را اعلام نمود.

همچنین در ادامه  ملکوتی‌خواه  مخدومی به همراه مدیرعامل شرکت نخ تایر صبا با حضور در استانداری زنجان با دکتر حقیقی استاندار و مهندس فغفورس مدیرکل صنایع این استان ملاقات کرده و از حمایت‌ها و اقدامات انجام شده از سوی استانداری برای حل موضوع تسویه تسهیلات بانکی شرکت نخ تایر صبا قدردانی کردند.

در این جلسه مدیران شستا و تاپیکو  ضمن ابراز رضایت از عملکرد مجتمع تولیدی نخ تایر صبا در سال گذشته و سال جاری، در خصوص آغاز فرآیند اجرایی پروژه استیل کورد در سال آتی قول مساعد داده و جهت تسریع در اجرای طرح همکاری لازم کلیه عوامل استانی را خواستار شدند که استاندار زنجان نیز در خصوص اجرای این طرح در استان و اشتغالزایی برای جوانان استان حمایت همه جانبه خود را اعلام نمود.

عناوین برگزیده