تاریخ: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۵۵
بازدید: ۳۵۰
کد خبر: ۶۲۷۳۷
سرویس خبر : انرژی
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشی

تلاش برای راه اندازی مجدد کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه

می متالز - راه اندازی مجدد کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه را تعهد خود به جامعه می‌دانیم.
تلاش برای راه اندازی مجدد کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه

به گزارش می متالز،  مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی در بازدید از کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه گفت: راه اندازی مجدد کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه را تعهد خود به جامعه می‌ دانیم.

علی علامه راد مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی به همراه عبدالرضا حبیبی، عضو هیات مدیره از کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه بازدید و از نزدیک در جریان مسائل این کارخانه قرار گرفت.

 علامه راد در جریان بازدید از این کارخانه ضمن تاکید بر تسریع در روند راه‌اندازی مجدد آن گفت: در تلاش برای راه‌اندازی مجدد کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه هستیم. گذشته از ضرورت‌های اقتصادی، شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی راه‌اندازی مجدد این کارخانه مسئولیت اجتماعی خود می‌داند. چراکه بازگشت کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه به چرخه تولید، علاوه بر عواید اقتصادی نظیر اشتغال زایی، گام موثری در پیشگیری و کاهش ابتلاء به بیماری سرطان در جامعه خواهد بود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی در ادامه گفت: با دستور و پیگیری شخص رئیس جمهور و تاکیدات مدیرعامل شستا هم‌اکنون روند راه‌اندازی مجدد کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه آغاز شده است. با تلاش و اراده‌ای که در سطح مقامات ملی و محلی بوجود آمده انشاالله در آینده نچندان دور شاهد راه‌اندازی این کارخانه خواهیم بود.

 شایان ذکر است کارخانه اسید سیتریک از اواخر سال ۸۵ کار خود را در کرمانشاه آغاز کرد و در مردادماه سال ۸۹ تعطیل شد. این طرح براساس نیاز روز اسیدسیتریک کشور که حدود ۱۲ هزار تن بود با سرمایه‌گذاری اولیه ۱۷.۵ میلیون یورو تسهیلات ارزی و حدود ۳۰ میلیارد تومان سرمایه ریالی، احداث شده بود.

عناوین برگزیده