تاریخ: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۵۳
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۶۲۷۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در یک ساعت و نیم اول معاملات رخ داد:

توقف یک ساعته نماد ۴۴ شرکت به دلیل کاهش بیش از ۲۰ درصدی قیمت

می متالز - ادامه افت قیمت سهام اکثر شرکت ها به بیش از ۲۰ درصد، منجر به توقف یک ساعته نماد ۴۴ شرکت بورسی و فرابورسی شده و انتظار می رود به این تعداد اضافه شود.
توقف یک ساعته نماد ۴۴ شرکت به دلیل کاهش بیش از ۲۰ درصدی قیمت

به گزارش می متالز، در جریان معاملات امروز که با ادامه سیر نزولی قیمت سهام اکثر شرکت ها و ریزش بیش از 6 هزار واحدی شاخص و عقب نشینی به کانال 303 هزار تایی همراه بود، نماد 44 شرکت به دلیل کاهش بیش از 20 درصدی قیمت برای یک ساعت بسته شد و انتظار می رود در زمان باقی مانده به این گروه اضافه شود.

براساس این گزارش، تا ساعت 10:30 دقیقه و در بورس، نماد 24 شرکت سیمان‌ دورود، تولید مواد اولیه‌ داروپخش‌، مهرکام‌ پارس‌، داروسازی‌ کوثر، سرما آفرین‌، صنعتی‌ بهشهر، تاید واتر، شیمی‌ داروئی‌ داروپخش‌، ایران‌دارو ، شرکت شهد، جام‌دارو، سبحان دارو، قطعات‌ اتومبیل‌ ایران‌، پگاه‌ آذربایجان‌ غربی‌، سرمایه گذاری اعتبار ایران، قند لرستان‌، بیمه دانا، کاشی‌ سعدی‌، چدن سازان، تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری‌، لعابیران‌، گسترش‌ صنایع‌ و خدمات‌کشاورزی‌، کاشی‌ پارس‌ و آبادگران ایران به علت افت بیش از 20 درصدی قیمت سهام برای 60 دقیقه بسته شدند.

در فرابورس هم نماد شرکت های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، بیمه سامان، حمل و نقل ریلی پارسیان، کی بی سی، بیمه دی، سبحان انکولوژی، خدمات دریایی وبندری سینا، فولاد آلیاژی یزد، بهمن دیزل، سرمایه گذاری مسکن تهران، صنعت روی زنگان، پگاه آذربایجان شرقی، عمران و توسعه شاهد، سرمایه گذاری اعتلاء البرز، تولید برق ماهتاب کهنوج، بیمه کوثر، دارویی البرز بالک، توکا رنگ فولاد سپاهان، بیمه معلم و قاسم ایران، مشمول توقف یک ساعته نماد شده اند. 

سرمایه‌گذاری‌بهمن‌، بازرگانی آینده سازان بهشت پارس، سیمان شرق هم با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت و آذریت و سرمایه گذاری کوه نور به دلیل برگزاری مجمع عادی به طور فوق العاده و سالانه متوقف شدند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده