تاریخ: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۴۹
بازدید: ۲۰۱
کد خبر: ۶۲۷۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سقوطی که کماکان ادامه دارد؛

افت ۴۷درصدی فروش پلی‌اتیلن سنگین "مارون"

می متالز - در هفته گذشته شاهد عرضه ۳.۵۲۰ تن محصولات پلی‌پروپیلن در گرید‌های مختلف از سوی شرکت پتروشیمی مارون بودیم که با تقاضای ۲.۵۴۱ تنی مشتریان و معامله ۱.۹۹۱ تنی مواجه شد که نسبت به هفته ما قبل از آن با کاهش چشمگیر ۴۷ درصدی همراه بود.
افت ۴۷درصدی فروش پلی‌اتیلن سنگین "مارون"

به گزارش می متالز، قیمت میانگین هر تن پلی‌پروپیلن در هفته گذشته با کاهش نامحسوس نسبت به هفته قبل به ۹۹ میلیون و ۸۰۴ هزار ریال در هر تن و ارزش معاملات این محصول نیز در هفته گذشته به ۱۹۸ میلیارد ریال رسید.

همچنین در هفته گذشته شاهد عرضه ۱.۸۷۰ تن محصول پلی‌اتیلن سنگین در گرید‌های مختلف بودیم که نرخ این محصول نیز با کاهش چشمگیری در مقایسه با هفته گذشته همراه بود، اما حجم معاملات با رشد ۸۸ تنی همراه بود که در نهایت ۴۶۲ تن از این محصول معامله شد.

نرخ میانگین ثبت شده برای این محصول به ۸۵ میلیون و ۷۶۳ هزار ریال در هر تن رسید که کاهش ۲.۵ درصدی را نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد و ارزش معاملات نیز به ۳۹ میلیارد ریال رسید.

در جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پتروشیمی مارون در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات پلی‌پروپیلن و پلی‌اتیلن سنگین این شرکت ارائه شده است.

عناوین برگزیده