تاریخ: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۰۸
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۶۲۸۴۸

برگزاری دوره آموزشی رایگان برای شرکت‌های دانش‌بنیان تهران و البرز

می متالز - مدیر کل دفتر توسعه صادرات خدمات و محصولات دانش‌بنیان از برگزاری دوره آموزشی مقررات صادرات و واردات مختص شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک های علمی و فناوری استان‌های تهران و البرز خبر داد.
برگزاری دوره آموزشی رایگان برای شرکت‌های دانش‌بنیان تهران و البرز

به گزارش می متالز، در راستای توانمند سازی شرکت‌های دانش بنیان برای ورود و ماندگاری در بازارهای هدف صادارتی، دوره آموزشی مقررات صادرات و واردات مختص شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک های علمی و فناوری استانهای تهران و البرز در محل سازمان توسعه تجارت ایران برگزار گردید.

وی افزود: در این دوره آموزشی رایگان نکات تخصصی و لازم مرتبط با فرآیند صادرات و واردات در قالب سر فصل‌های اصلی این حوزه شامل ثبت سفارش در سیستم ثبتارش و سامانه جامع تجارت، تأمین منشأ ارز، سامانه نیما (معاملات و مبادلات ارزی)، اخذ کارت بازرگانی و مطالب دیگری در این خصوص، توسط ناصری، رئیس گروه تنظیم مصوبات دفتر مقررات صادرات و واردات تدریس گردید.

گفتنی است، در این دوره آموزشی بیش از 70 نفر از کارشناسان تجارت خارجی شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک‌های علم و فناوری دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه بهشتی، دانشگاه آزاد اسلامی، پردیس تهران و پارک علم و فناوری استان البرز حضور داشتند.

عناوین برگزیده