تاریخ: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۰۰
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۶۳۱۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ارتقا همکاری‌های دوجانبه شرکت بیمه «ما» و پژوهشکده بیمه

می متالز - حجت بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه «ما» در نشستی با رییس پژوهشکده بیمه، بر ارتقا و همکاری‌های دو جانبه و استفاده از ظرفیت‌های موجود یکدیگر تاکید کردند.
ارتقا همکاری‌های دوجانبه شرکت بیمه «ما» و پژوهشکده بیمه

به گزارش می متالز، در این جلسه که با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه «ما» و حمید کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه و تنی چند از معاونین و مدیران بیمه «ما» و پژوهشکده بیمه  در محل بیمه «ما» برگزار شد، دو طرف ضمن استقبال از هرگونه همکاری متقابل، بر گسترش و تقویت همکاری‌های موجود و استفاده از ظرفیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی یکدیگر تأکید کردند.

بر اساس این گزارش و پیرو مذاکرات انجام شده، تشکیل کمیته همکاری‌های مشترک با حضور نمایندگان بیمه «ما» و پژوهشکده بیمه برای طراحی و اجرای برنامه‌های پژوهشی و ارتقا همکاری‌های دو جانبه مورد گفتگو و بررسی قرار گرفت.

در خصوص پیاده سازی مذاکرات انجام شده مقرر شد تا بخش‌های مختلف در قالب کارگروه‌های مشترک هر دو مجموعه مورد بررسی اولیه قرار گیرد و سپس به مرحله اجرا درآید. بهاری فر مدیرعامل بیمه «ما»  اظهار امیدواری کرد و گفت: «امید است این جلسات بتواند آغاز مناسبی برای همکاری و تعامل گسترده میان بیمه «ما» و پژوهشکده بیمه باشد.»

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده