تاریخ: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۰۹
بازدید: ۲۷۰
کد خبر: ۶۳۴۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
تعدیل مثبت روی عملکرد ۶ ماهه هک شد؛

عدم همخوانی رشد قیمت سهام "کگاز" با رشد سود

می متالز - شناسایی ۵۷۵ ریال سود خالص در ۶ ماهه نخست سال جاری اگرچه عملکردی مطلوب‌تر از مدت مشابه سال قبل محسوب می‌شود با این حال افزایش قیمت سهام شرکت شیشه و گاز، خبر از حباب قیمتی دارد.
عدم همخوانی رشد قیمت سهام "کگاز" با رشد سود

به گزارش می متالز، در حالی که تا هفته گذشته قیمت سهم "کگاز" در حدود ۲۱۵۰۰ ریال نیز مورد معامله قرار گرفت، گزارش ۶ ماهه این شرکت نشانه‌ای آشکار از افت معنادار قیمتی این سهم بود.

شناسایی ۵۷۵ ریال سود خالص در ۶ ماهه نخست سال جاری اگرچه عملکردی مطلوب‌تر از مدت مشابه سال قبل محسوب می‌شود با این حال افزایش قیمت سهام شرکت شیشه و گاز، خبر از حباب قیمتی دارد.

بخش عمده افزایش درآمد‌های این شرکت در ۶ ماهه نخست سال مربوط به فروش داخلی بطر لایت بوده که در این مدت با توجه به افزایش چشمگیر نرخ تورم در کشور، با افزایش مقادیر فروش شاهد افزایش چشمگیر درآمد‌های حاصل از آن بودیم.

افزایش فروش در حدود ۲۰.۰۰۰ تنی انواع بطری‌های تولیدی و به ویژه در داخل کشور، همچنین رشد نرخ‌هایی بیش از ۴۰ تا ۵۰ درصدی انواع محصولت این شرکت در ۶ ماهه نخست سال جاری در مقایسه با سال مالی گذشته منجر به افزایشی در حدود ۳۴۰ میلیارد ریالی مجموع درآمد‌ها و ۱۷۰ میلیارد ریالی سود خالص شرکت شده است.

عناوین برگزیده