تاریخ: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۴۶
بازدید: ۲۸۶
کد خبر: ۶۳۸۰۸
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:

حدود ۷۶ هزار پروژه نیمه‌تمام عمرانی در کشور وجود دارد

می متالز - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: طبق آمارها، حدود ۷۶ هزار پروژه نیمه‌تمام عمرانی در کشور وجود دارد که برای اجرای آن هزاران میلیارد تومان اعتبار نیاز بوده که با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، اجرا و تکمیل این پروژه ها، ده‌ها سال طول خواهد کشید.
حدود ۷۶ هزار پروژه نیمه‌تمام عمرانی در کشور وجود دارد

به گزارش می متالز، صدیف بدری درباره برنامه‌ریزی دولت برای اختصاص درآمدهای نفتی به اجرای طرح‌های نیمه تمام عمرانی در لایحه بودجه سال ۹۹، اظهار کرد: به نظر من این استراتژی می‌تواند موجب تحول در اجرای پروژه‌های عمرانی در کشور شود.

وی افزود: بر اساس آمارها، حدود ۷۶ هزار پروژه نیمه‌تمام عمرانی در کشور وجود دارد که برای اجرای آن هزاران میلیارد تومان اعتبار نیاز بوده که با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، اجرا و تکمیل این پروژه ها، ده‌ها سال طول خواهد کشید.

نماینده مردم اردبیل ادامه داد: درست است که در وضعیت فعلی میزان درآمد‌های نفتی کشور کم شده، اما اختصاص تمام درآمد‌های موجود برای اجرای پروژه‌های عمرانی، بسیار قابل قبول و تأثیرگذار خواهد بود.

بدری با اشاره به برنامه ریزی دولت برای تفکیک درآمد‌های مالیاتی و نفتی گفت: دولت در پی آن است که با استفاده از درآمد‌های مالیاتی، بودجه جاری کشور را تأمین کند، اما این دغدغه وجود دارد که این سیاست‌ها در نهایت موجب تشدید فشار اقتصادی بر مردم و صنعت گران و تولیدکنندگان نشود.

نظرات بینندگان
بهزاد
-
تاریخ : ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
این اقای نماینده چرا دیگه در مورد تصویب لایحه منطقه آزاد که همش چهار سال بزودی ،بزودی میگفت ،حرفی نمیزنه .
عناوین برگزیده