تاریخ: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۵۹
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۶۴۰۱۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ایجاد یک‌هزار شغل در ملایر با اجرای طرح‌های شستا

می متالز - قدرت الله ولدی روز سه‌شنبه در دیدار یکی از کارشناسان ارشد شرکت شستا و مدیرعامل شرکت ملارد شیر با وی افزود: طبق قول مساعد و تعهد شرکت سرمایه‌گذاری شستا قرار است این ۲ طرح تولیدی و صنعتی در مدت زمان یک سال به بهره‌برداری برسد.
ایجاد یک‌هزار شغل در ملایر با اجرای طرح‌های شستا

به گزارش می متالز، وی بیان کرد: شرکت سرمایه‌گذاری شستا برای اجرای طرح دامداری ۶ هزار راسی چهار هزار میلیارد ریال و برای طرح سیلیکون متال سه هزار میلیارد ریال و در مجموع هفت هزار میلیارد ریال در این شهرستان سرمایه‌گذاری می‌کند.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه همزمان با ایام دهه فجر عملیات اجرایی این ۲ طرح آغاز می‌شود ادامه داد: پس از جانمایی‌های انجام شده قرار است هر ۲ طرح در بخش جوکار اجرایی شود.

ولدی ضمن تقدیر از زحمات و پیگیری‌های استاندار همدان برای ورود سرمایه‌گذار به استان گفت: در این راستا نشست‌های مشترکی با حضور استاندار همدان و نمایندگان مجلس با مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شستا انجام و مقرر شد چند طرح بزرگ توسط این شرکت در استان همدان اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران در این شهرستان فراهم است افزود: آماده همکاری با سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف هستیم.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان همراهی و تعامل لازم را با بخش خصوصی دارند تاکید کرد: زمینه به گونه‌ای فراهم شود که این ۲ طرح بزرگ تولیدی و صنعتی به سرعت عملیاتی شود.

ولدی با اشاره به اینکه این طرح‌ها تا بهمن سال آینده اجرایی و بهره‌برداری می‌شود اظهار داشت: برای اجرای طرح دامداری ۶ هزار راسی چند زمین پیشنهاد شده است که پس از بررسی‌های اولیه زمین مورد نظر قطعی خواهد شد.

وی گفت: شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی تاکنون در نقاط مختلف کشور طرح‌های زیادی را اجرا و خدمات مناسبی را به مردم و به‌ ویژه افراد زیر پوشش ارائه داده است.

طبق توافقات انجام شده قرار است شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) ۱۰ هزار میلیارد ریال برای اجرای چهار بزرگ تولید منیزیم نهاوند، سلیکون متال و گاوداری ۶ هزار راسی ملایر و اجرای شبکه تلفن همدان تِل در استان همدان سرمایه‌گذاری کند.

همچنین مقرر شده است معدن و محل اجرای طرح سیلیکون متال ملایر به وسعت ۲۵ هکتار توسط استان تعیین شود.

در این نشست همچنین از زمین جانمایی شده برای اجرای طرح گاوداری ۶ هزار راسی ملایر بازدید شد.

عناوین برگزیده