تاریخ: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۱۲
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۶۴۸۹۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در بورس کالا رخ داد؛

ادامه رکود در بازار مفتول/ معاملات مفتول باز هم کاهش یافت

می متالز - معاملات انجام شده در تالار صنعتی بورس امروز هشتم آبان ماه، افزایش قیمت مفتول مس را نسب به هفته گذشته نشان می‌دهد. حجم معاملات مفتول مسی نسبت به هفته گذشته، 105 تن کاهش داشته است.
ادامه رکود در بازار مفتول/ معاملات مفتول باز هم کاهش یافت

به گزارش می متالز، در هفته منتهی به 10 آبان ماه در تالار بورس کالا مجموع عرضه مفتول مسی یک هزار و 680 تن بوده است. میانگین موزون قیمت هر کیلوگرم مفتول در عرضه این هفته 64 هزار و 477 تومان بود و مجموع حجم معامله مفتول مسی در بورس کالا 195 تن گزارش شده است.

نمودار 1 نشان می‌دهد که در هفته جاری قیمت مفتول مسی در بورس کالا 1.6 درصد رشد نسبت به هفته معاملاتی پیش از آن داشته است.

نمودار 2، عرضه، تقاضا و حجم معامله مفتول مسی را در بورس کالا طی دو هفته اخیر نشان می‌دهد. طبق این نمودار، شرکت ملی صنایع مس در هفته منتهی به 10 آبان ماه 200 تن مفتول عرضه کرد که به فروش نرسید، همچنین شرکت گیل‌راد یک هزار تن مفتول عرضه کرد که 175 تن از آن در تالار اصلی مورد معامله قرار گرفت. در معاملات امروز چهارشنبه هشتم آبان بورس کالا، شرکت دنیای مس کاشان 440 تن مفتول مسی عرضه کرد که فقط 20 تن آن معامله شد؛ همچنین شرکت‌‌ صنایع کابل‌سازی افق البرز 40 تن مفتول عرضه کرد که این عرضه نیز به فروش نرفت.

عناوین برگزیده