تاریخ: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۲۵
بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۶۵۰۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرمایه گذار نیروگاه سیکل ترکیبی دهدشت عنوان کرد:

پاس کاری ۸ ماهه نیروگاه سیکل ترکیبی دهدشت بین بانک صنعت و معدن و صندوق توسعه ملی

می متالز - سرمایه گذار نیروگاه سیکل ترکیبی دهدشت گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی دهدشت ۸ ماه است که بین بانک صنعت و معدن و صندوق توسعه ملی پاس کاری می شود.
پاس کاری ۸ ماهه نیروگاه سیکل ترکیبی دهدشت بین بانک صنعت و معدن و صندوق توسعه ملی

به گزارش می متالز، سروش سالم روز چهارشنبه، هشتم آبان در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین افت ولتاژ، ضعیف ترین شبکه برق کشور و طبق آمار وزارت نیرو ۴۶ درصد خاموشی در طول تابستان را دارد.
وی ادامه داد: طبق دستور رئیس جمهور در سفر به استان مکلف شدیم که یک نیروگاه در دهدشت بسازیم.  
سرمایه گذار نیروگاه سیکل ترکیبی دهدشت اظهار کرد: کلیه مجوزات انجام شده را طی کرده و در پایان به بن بست بانک صنعت و معدن که مشکلات زیادی را با صندوق توسعه ملی دارد، رسیدیم و حدود یک سال و نیم ارزیابی توانمندی اعضا و اقتصادی را به درازا کشانید.
سالم ادامه داد: بعد از دریافت تاییدیه از منابع داخلی خود ۱۰میلیون یورو به شرکتی در ایتالیا پرداخت کردیم تا توربین ۷۰ درصد اچ کلاس با راندمان ۶۲درصد برای اولین بار در خاورمیانه بعد از ژاپن در استان نصب شود.
وی بیان کرد: با وجود میزان تسهیلات سنگین سرمایه گذاری را انجام دادیم اما ۸ ماه است که بین بانک صنعت و معدن و صندوق توسعه ملی با کفش آهنی در رفت و آمدیم.
سرمایه گذار نیروگاه سیکل ترکیبی دهدشت با بیان اینکه بزرگترین پروژه در حال اجرای استان کهگیلویه و بویراحمد طرح آبرسانی به ۴ شهر در دهدشت غربی است که به ۹۰ مگاوات برق نیاز دارد تصریح کرد: این میزان برق را ما باید تامین کنیم.
سالم بیان کرد: با وجود تحریم های ظالمانه ما توانستیم مجوز ساخت نیروگاه را از ایتالیا بگیریم که این مجوزها در اکتبر سال آینده از دست می رود و فقط نیازمند ارجاع پرونده نیروگاه از بانک صنعت و معدن به صندوق توسعه ملی هستیم.

عناوین برگزیده