تاریخ: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۵۵
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۶۵۱۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فراخوان بانک ملت به دانشجویان و فارغ‌ التحصیلان نوآور

می متالز - مسابقه ایده ملت با رویکرد نوآوری باز و با هدف بهره‌گیری از خلاقیت دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، با محوریت توسعه محصولات و راهکارهای جدید فناورانه از سوی بانک ملت برگزار خواهد شد.
فراخوان بانک ملت به دانشجویان و فارغ‌ التحصیلان نوآور

به گزارش می متالز، علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه پس از ثبت نام در سایت مسابقه به نشانی mellatidea.ir باید در قالب تیم‌های سه نفره، طرح‌های کسب و کاری خود را در محورهای ایده‌ها و راهکارهای فناورانه در حوزه پرداخت، سرمایه‌گذاری، مدیریت حساب، مدیریت ثروت، مدیریت وجوه برای بخش‌های صنعت یا حوزه‌های کسب‌وکار، تامین مالی، تسهیلات و تعهدات و حوزه بانک- بیمه (Bank Assurance) حداکثر تا پایان دی ۹۸ به پست الکترونیک مسابقه ارسال کنند.

براین اساس، طرح‌های ارسالی از منظر خلاقیت، امکان‌پذیر بودن، هزینه، سودآور بودن و کیفیت کلی برای حضور در مرحله فینال از سوی کمیته ارزیاب بررسی می‌شوند.براساس اعلام اداره کل مدیریت بازاریابی بانک ملت، تمامی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در مقاطع کارشناسی تا دکترای در رشته‌های مختلف اعم از گرایش‌های رشته‌ مدیریت،MBA، کارآفرینی، فناوری اطلاعات و سایر رشته‌‌های مرتبط با فناوری، صنایع، اقتصاد، مدیریت مالی، حسابداری و... می‌توانند در مسابقه شرکت کنند و با مسائل و موضوعات حائز اهمیت کسب‌ وکاری بانک ملت آشنا شده و در همین مسیر، ایده‌ها و تفکرات خلاقانه‌ خود را بروز دهند.شروع ثبت نام در این دوره از مسابقه ایده ملت از ابتدای آبان ۹۸ تا پایان آبان، مهلت ارسال طرح‌ها تا پایان دی و معرفی طرح‌های منتخب برای ارائه در حضور کمیته داوران نیز بهمن خواهد بود. بر پایه این گزارش، تیم‌های اول تا سوم این مسابقه به ترتیب از جوایز نقدی ۳۰۰، ۲۱۰ و ۱۲۰ میلیون ریالی به همراه پک هدایای بانک ملت و گواهینامه شرکت در مسابقه بهره‌مند خواهند شد. همچنین سایر تیم‌های مرحله نهایی که حائز رتبه‌های اول تا سوم نشده‌اند نیز، پک هدیه بانک ملت به همراه گواهینامه شرکت در مسابقه را دریافت خواهند کرد.شرکت‌کنندگان در مسابقه ایده ملت ۱۳۹۸ می‌توانند با انتخاب یکی از حوزه‌های فرعی مسابقه به ارائه ایده و طرح خود در قالب طرح کسب‌وکاری(Business Plan) یا طرح محصول (Product Plan) در حوزه C۲B یا B۲B (مشتریان خُرد، تجاری و شرکتی) بپردازند.

عناوین برگزیده