تاریخ: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۱۰
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۶۵۴۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
جزئیات سوال نماینده قائمشهر از وزیر بهداشت؛

۸ میلیون ایرانی از خدمات بیمه‌ای برخوردار نیستند

می متالز - نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمال بیمه سلامت در پوشش بیمه‌ای افراد فاقد بیمه، گفت: ۸ میلیون ایرانی از خدمات بیمه‌ای برخوردار نیستند که خلاف برنامه ششم و طرح تحول سلامت است.
۸ میلیون ایرانی از خدمات بیمه‌ای برخوردار نیستند

به گزارش می متالز، علی ادیانی، در تشریح جزئیات سوال خود از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: سوال بنده از وزیر بهداشت و درمان پیرامون چند موضوع بسیار مهم و عدم اجرای حکم تکلیفی این وزارتخانه در برنامه ششم است.

ادیانی با اشاره به اهمال بیمه سلامت در پوشش بیمه‌ای 8 میلیون ایرانی، ادامه داد: بر اساس آمار‌های ارائه شده، 8 میلیون ایرانی از خدمات بیمه‌ای برخوردار نیستند که خلاف برنامه ششم و طرح تحول سلامت است.

 

تاخیر وزارت بهداشت در تدوین اساسنامه فوریت های اورژانس بیمارستانی

این نماینده مردم در مجلس دهم، عنوان کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در برنامه ششم توسعه مکلف شده که اساسنامه مربوط به اورژانس‌ها و فوریت های اورژانس بیمارستانی را تدوین کنند که متاسفانه تاکنون انجام نشده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم تکمیل بیمارستان رازی قائم شهر، تصریح کرد:  بیمارستان رازی قائمشهر سالها نیمه کاره رها شده به نحوی که به تخت جمشید قائمشهر معروف شده است.

 

انتظار 10 ساله مردم قائمشهر برای تکمیل بیمارستان رازی

نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کلنگ احداث بیمارستان رازی قائم شهر در دولت نهم زده شده و دقیقاً 10 سال است که مردم چشم انتظار احداث این بیمارستان هستند، از طرفی این بیمارستان جایگزین بوده و تنها بیمارستان دولتی مجموعه شهر‌های اطراف است.

 

عدم تکمیل بیمارستان رازی قائمشهر ناشی از اهمال وزارت بهداشت و درمان است

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: عدم تکمیل بیمارستان رازی قائمشهر ناشی از اهمال وزارت بهداشت و درمان و وزارت راه و شهرسازی سابق است چرا که بیمارستان‌های مشابه‌ای در شهر‌های دیگر مازندران و استان‌های دیگر ساخته شده اما این بیمارستان پس از گذشت 10 سال تکمیل نشده است. بنابراین سوال بنده در خصوص اهمال وزارت بهداشت درمان در تکمیل بیمارستان رازی قائم شهر است.

عناوین برگزیده