تاریخ: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۲۲
بازدید: ۱۰۰۰
کد خبر: ۶۵۵۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل این شرکت کاشی و سرامیکی خبر داد:

ارز صادراتی در حساب‌های "کلوند" می‌نشیند

می متالز - تمامی شرکت‌های بورسی برای تجدید ارزیابی دارایی خود زمانی را در نظر می‌گیرند. کاشی و سرامیک الوند نیز در جهت به روزرسانی ارزش دارایی‌های خود، پس از گذشت مدت‌ها این تجدید ارزیابی را در دستور کار خود قرار خواهد داد.
ارز صادراتی در حساب‌های "کلوند" می‌نشیند

به گزارش می متالز، مهدی فکری مدیرعامل شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند درخصوص علت افزایش بهای تمام شده تولید گفت: با توجه به نوسانات نرخ ارز در سال ۹۷، کاهش ارزش پول ملی، افزایش قیمت ارز و افزایش بهای حقوق و دستمزد بدیهی است که بهای تمام شده تولید نیز با افزایش مواجه شود. 

وی ادامه داد: تغییر مسیر شرکت به سمت "صادرات بدون واسطه" از جمله راهکار‌های اجرایی این شرکت در مقابل مشکلات ارزی و کاهش ارز پول ملی بوده که طی دو ماه اخیر نتایج خوبی را نیز رقم زده است.

مدیرعامل شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند به نکات مثبت "صادرات بدون واسط" اشاره داشت و افزود: علاوه بر ارز آوری این روش، سود حاصل از صادرات نیز بی واسطه به طور کامل به شرکت بر می‌گردد و در یک بازه زمانی معقول اثرات خود را در صورت‌های مالی شرکت نشان خواهد داد. 

فکری در رابطه با تجدید ارزیابی دارایی این شرکت عنوان کرد: تمامی شرکت‌های بورسی برای تجدید ارزیابی دارایی خود زمانی را در نظر می‌گیرند. کاشی و سرامیک الوند نیز در جهت به روزرسانی ارزش دارایی‌های خود، پس از گذشت مدت‌ها این تجدید ارزیابی را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

عناوین برگزیده