تاریخ: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۴۴
بازدید: ۲۲۹
کد خبر: ۶۵۷۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نادری مطرح کرد

فرصت طلایی بازرگانان ایرانی برای توسعه صادرات به اقلیم کردستان عراق

می متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:عدم استقبال اقلیم کردستان عراق از کالاهای ترکیه، فرصت بسیار خوبی را برای فعالان اقتصادی کشورمان فراهم می کند تا زمینه تازه ای از همکاری های اقتصادی میان ایران و اقلیم کردستان عراق را ایجاد کنند.
فرصت طلایی بازرگانان ایرانی برای توسعه صادرات به اقلیم کردستان عراق

به گزارش می متالز، شهاب نادری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به توقف همکاری های اقتصادی اقلیم کردستان عراق با کشور ترکیه گفت: مردم اقلیم کردستان عراق در چند روز اخیر با توجه به رویکرد کشور ترکیه نسبت به کردهای سوریه تصمیم گرفته اند که از واردات محصولات ترکیه ای استقبال نکنند.

 

توقف همکاری اقتصادی ترکیه و اقلیم کردستان عراق؛ فرصتی عالی برای فعالان اقتصادی کشورمان

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توقف همکاری های اقتصادی اقلیم کردستان عراق با کشور ترکیه، فرصت بسیار خوبی را برای فعالان اقتصادی کشورمان فراهم می کند تا زمینه تازه ای از همکاری های اقتصادی میان ایران و اقلیم کردستان عراق را ایجاد کنند.

 

تسلط ترکیه بر بازار تجاری اقلیم کردستان عراق

وی افزود: در چند سال اخیر کشور ترکیه تلاش بسیاری را برای گسترش همکاری های اقتصادی با اقلیم کردستان عراق انجام داد و در این عرصه به نتایجی نیز رسید و توانسته سهم عمده ای از نیازهای اقلیم کردستان را تأمین کند.

نادری تصریح کرد: به نظر من تاجران ایرانی می توانند با برنامه ریزی دقیق در بازار اقلیم کردستان عراق، حضور یافته و در جهت تأمین نیازهای این منطقه اقدام کنند که این مساله قطعا منافع بسیار گسترده ای را برای کشور به دنبال خواهد داشت.

 

فعالان اقتصادی باید از فرصت طلایی برای حضور در بازار اقلیم کردستان عراق استفاده کنند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه فعالان اقتصادی کشورمان باید از فرصت طلایی ایجاد شده برای حضور در بازار اقلیم کردستان عراق استفاده کنند، گفت: قطعا تأمین نیازهای بازار اقلیم کردستان بهترین راه کار برای دور زدن تحریم های آمریکا علیه کشورمان است.

عناوین برگزیده