تاریخ: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۴۶
بازدید: ۲۲۵
کد خبر: ۶۵۹۵۳
سرویس خبر : متالورژی و مواد

جرائم بیمه‌ای کارآفرینان رباط‌کریم برطرف می‌شود

می متالز - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رباط کریم با اشاره به لزوم تسهیل فعالیت واحدهای ریخته‌گری بر برطرف شدن جرائم بیمه‌ای کارآفرینان تاکید کرد.
جرائم بیمه‌ای کارآفرینان رباط‌کریم برطرف می‌شود

به گزارش می متالز، مهناز ریاضتی عصر امروز در هیجدهمین جلسه رفع موانع تولید استان تهران با اشاره مشکلات تامین اجتماعی شهرستان رباط‌کریم اظهار داشت: تعدادی از کارآفرینان مشاغل خانگی ایجاد و در قالب کارگاه و مونتاژکاری به افراد بی‌بضاعت می‌دهند که در زمان آموزش ماموران بیمه آن‌ها را در لیست بیمه و جرائمی برای آن‌ها در نظر گرفتند.

وی سپس افزود: در مذاکره با رئیس بیمه شهرستان رباط کریم مقرر شده که باید در قالب آموزشگاه فعالیت کنند در حالی که اینها کارورز هستند و در منازل به صورت محدود آموزش می‌دهند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رباط کریم بیان کرد: طبق آخرین پیگیری‌ها و توافقات صورت گرفته مقرر  شد نماینده بیمه در شهرستان حضور پیدا کرده و نسبت به این موضوع رسیدگی شود.

ریاضتی سپس با اشاره به مشکلات واحدهای ریخته‌گری در شهرستان رباط‌کریم گفت: در مورد واحدهای ریخته‌گری طبق جلسه با مسوولان صنعت، معدن و محیط زیست مقرر شد تعداد واحدها براساس زمان استقرار قبل از سال 89 برآورد شود.

وی عنوان کرد: از 49 واحد که 203 مورد شغل ایجاد کرده‌اند 26 واحد قبل از سال 89 استقرار یافته‌اند و همچنین 30 واحد در شهرک صنعتی و 19 مورد در خارج شهرک فعال هستند که 10 واحد مشکل تامین سوخت دارند.

گفتنی است بر مبنای مصوبه مقرر شده تا پایان سال 99 شرکت نفت سوخت‌رسانی به این 10 واحد سوخت‌رسانی را پذیرفته و پس از آن شرکت شهرک‌های صنعتی زمین‌هایی را در شهرک شمش‌آباد اختصاص دهد تا در شهرک‌ها مستقر شوند.

عناوین برگزیده