تاریخ: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۵۳
بازدید: ۲۵۴
کد خبر: ۶۵۹۵۵
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
یارمحمدی تشریح کرد:

حضور وزیر آموزش و پرورش در نشست کمیسیون عمران/ تخصیص ۸۰ درصدی اعتبارات مقاوم‌سازی مدارس

می متالز - عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس آمارهای وزارت آموزش و پرورش تاکنون حدود ۸۰ درصد از اعتبارات مقاوم‌سازی، نوسازی و بهسازی فضاهای آموزشی تأمین شده است.
حضور وزیر آموزش و پرورش در نشست کمیسیون عمران/ تخصیص ۸۰ درصدی اعتبارات مقاوم‌سازی مدارس

به گزارش می متالز، علیم یارمحمدی عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس، در تشریح نشست امروز این کمیسیون، گفت: نشست امروز کمیسیون عمران مجلس با حضور حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش جهت بررسی وضعیت مقاوم‌سازی، نوسازی و بهسازی و نحوه تحقق بودجه‌ها و منابع فضاهای آموزش برگزار شد و وزیر مربوطه گزارش جامعی از اقدامات صورت گرفته برای نوسازی و مقاوم سازی مدارس ارائه کرد.

تخصیص 80 درصدی اعتبارات مقاوم سازی مدارس در سال جاری

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بر اساس آمارها تاکنون حدود 80 درصد از اعتبارات مقاوم‌سازی، نوسازی و بهسازی فضاهای آموزشی تأمین شده است، افزود: وزیر آموزش و پرورش در نشست امروز اعلام کرد که در سال جاری روند نوسازی مدارس بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی حدود 10 استان کشور در بحث میزان فضاهای آموزشی در وضعیت غیر قابل قبولی قرار دارند، از این رو وزیر آموزش و پرورش در نشست امروز کمیسیون عمران بر حمایت از این استان ها تأکید کرد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس افزود: در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس همچنین مواد ارجاعی از طرح احداث سرپناه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عناوین برگزیده