تاریخ: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۴۳
بازدید: ۷۷۳
کد خبر: ۶۶۱۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حال خوش سهامداران این بانک تداوم می‌یابد؛

"وپارس" در زمره بهترین‌های گروه بانکی

می متالز - به صورت میانگین، بانک‌های حاضر در بازار سهام از ابتدای سال جاری تا به امروز نزدیک به ۸۲ درصد رشد قیمت داشته‌اند که "وپارس" فاصله بسیار زیادی از میانگین دارد.
"وپارس" در زمره بهترین‌های گروه بانکی

به گزارش می متالز، هر سهم "بانک پارسیان" در حال حاضر در محدوده قیمتی ۳۰۰۰ ریال معامله می‌شود که نسبت به ابتدای سال جاری رشد جالب توجه ۱۸۸ درصدی را به معرض نمایش می‌گذارد. از این حیث، بین بانک‌ها حائز رتبه برتر است و پس از موسسه اعتباری توسعه در جایگاه دوم ایستاده است.

به صورت میانگین، بانک‌های حاضر در بازار سهام از ابتدای سال جاری تا به امروز نزدیک به ۸۲ درصد رشد قیمت داشته‌اند. بنابراین، "وپارس" بسیار بیشتر از میانگین گروه بازدهی عاید سهامداران کرده است.

یکی از علل آن را می‌توان به بحث افزایش سرمایه ۵۸۵ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها نسبت داد که همچنان می‌تواند محرکی برای رشد قیمت سهم باشد.

بر اساس آخرین صورت‌های مالی منتشر شده از سوی بانک ها، حدود ۷۵۲ هزار میلیارد ریال سود تسهیلات اعطایی ثبت شده که "بانک پارسیان" از این مبلغ سهم ۶ درصدی دارد و در رتبه هشتم بین بانک‌ها ایستاده است.

با توجه به بهبود تراز درآمدی این بانک که در گزارش‌های قبلی به آن اشاره شد، انتظار بر آن است که شاهد بهبود رتبه این شرکت در این زمینه نیز باشیم.

 

عناوین برگزیده