تاریخ: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۵۰
بازدید: ۲۲۵
کد خبر: ۶۶۱۴۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رنجبرزاده:

افزایش غیرمعقول تعرفه‌های خدمات درمانی ظلمی در حق بیمه‌ها است

می متالز - عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید براینکه افزایش غیر معقول تعرفه‌ها ظلمی در حق بیمه‌ها است، گفت: تعرفه خدمات درمانی باید متعادل، منطقی و متناسب با شرایط کشور باشد.
افزایش غیرمعقول تعرفه‌های خدمات درمانی ظلمی در حق بیمه‌ها است

به گزارش می متالز، اکبر رنجبر زاده، در واکنش به خبری مبنی بر اینکه افزایش تعرفه‌های خدمات درمانی منجر به "ورشکستگی کامل بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی" می‌شود، گفت: بنده معتقدم تعرفه‌های خدمات درمانی باید متناسب با شرایط کشور باشد. واقعی نبودن تعرفه به هیچ عنوان به نفع مردم نیست بنابراین هدف‌گذاری در تعیین تعرفه‌ها باید رضایت جامعه تحت پوشش را به همراه داشته باشد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کاهش تعرفه خدمات درمانی، پرداخت ازجیب مردم را افزایش می‌دهد و آنها را دچار ضرر و زیان می‌کند، اظهار کرد: افزایش غیرمعقول تعرفه‌ها ظلمی در حق صندوق‌ها و بیمه‌ها است، بنابراین میزان تعرفه‌های خدمات درمانی باید متعادل و مطابق با شرایط و مسائل کشور باشد.  

 

تعرفه خدمات درمانی باید متعادل و منطقی باشد

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه ارائه دهندگان خدمات، اعم از پزشکان و پرستاران نباید در تعرفه‌گذاری نادیده گرفته شوند، تصریح کرد: برای متعادل کردن تعرفه‌های خدمات درمانی باید تمامی مسائل تورمی، مشکلات جامعه و مشکلات مراکز درمانی خصوصی و دولتی در تصمیم‌گیری لحاظ شود.

عضو هیات رئیسه مجلس، با تاکید بر اینکه افزایش تعرفه‌های خدمات درمانی معمولا در ابتدای سال دیده می‌شود،گفت: تعرفه‌های درمانی، سالی یک بار افزایش پیدا می‌کند، از طرفی در حال حاضر نیز هیچ ضرورتی برای افزایش تعرفه وجود ندارد چرا که نه به مصلحت بوده و نه کار درستی است. 

عناوین برگزیده