تاریخ: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۲۷
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۶۶۱۶۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی:

شستا به ۱۰۰ درصد تعهدات ارزی خود عمل کرده است

می متالز - نشست کارگروه تخصصی اقتصادی و مالی با حضور مدیران کل بازرسی وزارت‌خانه‌ها و بازرس کل امور بانک و بیمه‌ای سازمان بازرسی کل کشور در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی برگزار شد.
شستا به ۱۰۰ درصد تعهدات ارزی خود عمل کرده است

به گزارش می متالز، محمدرضوانی‌فر، در خصوص اقدامات انجام شده در شرکت سرمایه‌گذاری تامین‌اجتماعی در حوزه شفافیت و سلامت اداری، گفت: از لحاظ ارزش شرکت‌ها، ۷۰ درصد از پرتفوی شرکت‌های شستا بورسی هستند.

وی با بیان اینکه طی۲سال اخیر صورت‌های مالی کلیه شرکت‌های بورسی و غیربورسی شستا منتشر شده، افزود: آذر ماه سال گذشته برای اولین‌بار گزارش تلفیق، اسامی و اطلاعات اعضای هیات مدیره در سایت شستا منتشر شده و در دسترس عموم قرار گرفته است.

مدیرعامل شستا نظام‌مند کردن فرآیند انتصاب مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت‌ها، راه‌اندازی سامانه یکپارچه مدیران و انتصابات، ایجاد سامانه شفافیت معاملات، سامانه یکپارچه نظارت و ارزیابی عملکرد و سامانه مدیریت اسناد را از مهمترین اقدامات شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در حوزه شفافیت و سلامت اداری دانست و بیان کرد: شرکت های تابعه را ملزم به انجام تمامی معاملات از طریق مزایده و رینگ بورسی کرده‌ایم و هیچ فروشی خارج از رینگ بورسی انجام نمی‌شود مگر اینکه کالا صادراتی باشد.

رضوانی فر با اشاره به انجام ۱۰۰ درصدی تعهدات ارزی شستا در ۲۶ هفته گذشته، گفت: در حال حاضر نقل و انتقال ارزها تماما از طریق صرافی‌های بانک‌های مجاز به صورت شفاف و قانونی انجام می‌شود.

لازم بذکر است سرکار خانم رفیعی، مدیرکل بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به ارائه گزارشی از اهم اقدامات انجام شده توسط این وزارت‌خانه در حوزه شفافیت و سلامت اداری پرداخت.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده