تاریخ: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۳۴
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۶۶۱۶۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

خبرهای صادراتی از "روسیه" برای "شاملا"

می متالز - برای نخستین‌بار در خردادماه سال جاری، شاملا به عرضه محصول سولفات سدیم در بورس کالا و در تابلوی فرعی و بعد از مدتی در تابلوی اصلی پرداخت.
خبرهای صادراتی از "روسیه" برای "شاملا"

به گزارش می متالز، علی رستمی، مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران در خصوص پذیرش محصول سولفات سدیم در بورس کالا گفت: این شرکت بعد از ۳۰ سال تولید و فروش محصول سولفات سدیم موفق به پذیرش این محصول از خردادماه جاری در بورس کالا شد.

وی ادامه داد: پذیرش موقت و نهایی این محصول صورت گرفته و در حال حاضر به صورت هفتگی در بورس کالا عرضه می‌شود.

رستمی به مزیت‌های ورود "سولفات سدیم" در بورس کالا اشاره داشت و افزود: مهمترین مزیت "شفافیت در نرخ‌گذاری" است چرا که نرخ این محصول در یک شرایط رقابتی تعیین قیمت شد و نسبت به گذشته بالاتر بود؛ بناست به کمک مسئولین بورس کالا نسبت به عرضه کامل محصول "سولفات سدیم" از طریق بورس کالا اقدام شود.

مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران میزان صادرات را ۱۶ هزار تن از ابتدای سال جاری عنوان کرد و گفت: عمده بازار‌های صادراتی را کشور‌های عراق، کردستان عراق، روسیه، کشور‌های عربی حاشیه جنوب خلیج فارس تشکیل می‌دهند و امسال گرجستان نیز به این جمع اضافه شده است.

رستمی در پایان یکی از بازار‌های جدید سال جاری را کشور "روسیه" عنوان کرد و افزود: امید می‌رود که خبر‌های خوبی در حوزه توسعه صادرات با این کشور تا ماه آینده به اطلاع سهامداران و بازار برسد.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده