تاریخ: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۵۴
بازدید: ۲۳۰
کد خبر: ۶۶۴۸۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

حل مشکلات پروژه‌های حوزه انرژی و آلومینیوم لامرد تا 3 ماه آینده

می متالز - رییس دفتر رییس جمهور گفت: تلاش داریم تا موانع و‌ مشکلات پروژه‌های حوزه انرژی و آلومینیوم در لامرد تا ۲ یا ۳ ماه آینده برطرف شود.
حل مشکلات پروژه‌های حوزه انرژی و آلومینیوم لامرد تا 3 ماه آینده

به گزارش می متالز، محمود واعظی بعدازظهر امروز در حاشیه بازید از کارخانه آلومینیوم جنوب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید این است که صنایع و پروژه‌ها فقط در یک منطقه یا استان خاصی ایجاد نشود بلکه در همه نقاط ایجاد شود تا مردم بتوانند در بخش‌های مختلف از این صنایع بهره‌مند شوند.

وی افزود: ۳۰ سال قبل که به منطقه لامرد سفر داشتم صنعتی در این منطقه نبود و امکانات بسیار کم بود اما امروز خوشبتخانه هر دولتی که برسرکار آمده تلاش کرده است در راستای توسعه کشور گام‌هایی بردارد.

رییس دفتر رییس جمهور  ادامه داد: دولت تدبیر و امید نیز همین سیاست‌ها را دنبال می‌کند و منطقه لامرد که دارای مردمی زحمتکش است و از نظر جغرافیایی نیز در نقطه‌ای واقع شده که از نظر انرژی مخازن خوبی دارد و هم از نظر نزدیکی به دریا به نوعی در یک چهار راه عبور قرار دارد فعالیت‌های مختلفی در این شهرستان در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: از نظر علمی و دانشگاهی این شهرستان فعال است و از نظر صنعتی نیز ما شاهد پروژه‌های بسیار خوبی هستیم و در حوزه انرژی و آلومینیوم گام‌های خوبی برداشته شده که تلاش می‌کنیم موانع و‌ مشکلات پروژه‌ها تا ۲ یا ۳ ماه آینده برطرف شود.

واعظی تصریح کرد: در خصوص آلومینیوم هم اعلام کردند که تا یک ماه و نیم آینده مشکلات آن برطرف می‌شود.

عناوین برگزیده