تاریخ: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۴۶
بازدید: ۵۰۹
کد خبر: ۶۶۵۹۵
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

برگزاری هفتمین نمایشگاه ربع رشیدی تبریز با حمایت وین‌تک

می متالز - هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز موسوم به رینوتکس 2019 با حمایت و اسپانسری شرکت آدوپن پلاستیک پرشین (وین‌تک) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تبریز برگزار گردید.
برگزاری هفتمین نمایشگاه ربع رشیدی تبریز با حمایت وین‌تک

به‌ گزارش می متالز به‌ نقل از روابط عمومی وین تک، هفتمین نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی RINOTEX2019  از روز دوشنبه 13 آبان ماه 1398 و طی مراسمی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس خانه معدن ایران، مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و مسئولان استانی در تبریز آغاز به کار کرد و روز جمعه 17 آبان ماه 1398 به کار خود پایان داد.

این نمایشگاه با هدف کمک به تجاری‌سازی فناوری، بسترسازی برای تکمیل چرخه علم تا فناوری و فناوری تا کسب‌وکار، شناسایی و معرفی نوآوری‌ها و اختراعات فناورانه و طرح‌ها و ایده‌های دانش‌محور، معرفی فناوری‌ها و بسترسازی برای کاربردی کردن توانمندی‌های پژوهشی و معرفی نیازمندی‌های فناورانه نهادها، دستگاه‌ها و بنگاه‌های تولیدی و خدماتی برگزار گردید.

ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فناوران با بخش‌های مختلف اقتصادی و اجرایی، گسترش همکاری‌های فناورانه منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی، ایجاد فضای مناسب کسب‌وکار برای نخبگان و شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان، جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری دانش‌بنیان و افزایش صادرات محصولات و خدمات دانش‌بنیان از دیگر اهداف این نمایشگاه بود.

در آخرین روز نمایشگاه وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت جناب آقای دکتر رحمانی بهمراه جناب آقای دکتر پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی از این نمایشگاه بازدید به‌عمل آوردند.

عناوین برگزیده