تاریخ: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۳۶
بازدید: ۲۰۴
کد خبر: ۶۶۶۸۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تقدیر از شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در ششمین همایش بهره وری معدن و صنایع معدنی

می متالز - همایش ششمین جایزه بهره وری با ارزیابی ۳۳ شرکت دوشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ برگزار شد.
تقدیر از شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در ششمین همایش بهره وری معدن و صنایع معدنی

به گزارش می متالز، جایزه‌ی بهره‌وری بخش معدن و صنایع معدنی، جایزه‌ای است «بخشی و تخصصی» که توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت و یا رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به برترین بنگاه‌های ایرانی حائز شرایط در بخش معدن و صنایع معدنی، اعطا می‌شود.
 قنواتی، مدیر عامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان گفت: در راستای اجرای ماده ۵ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران، جایزه بهره‌وری بخش معدن و صنایع معدنی بر اساس مصوبه ۳۰ اردیبهشت سال ۹۱ هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و با هماهنگی سازمان ملی بهره‌وری ایران و سایر دستگاه‌های ذیربط، به منظور فرهنگ‌سازی و ارتقاء بهره‌وری بنگاه‌های دولتی و غیر دولتی بخش معدن و صنایع معدنی، طرح‌ریزی و اجرا می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: ارزیابی شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی براساس مدل بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران (دوره ششم) صورت می پذیرد که این مدل دارای دو بخش اصلی مفاهیم و اصول بنیادین بهره‌وری و معیارهای ارزیابی جایزه است.

 قنواتی با اشاره به کسب عنوان شایسته توجه و تقدیر ششمین همایش بهره وری معدن و صنایع معدنی گفت: این موفقیت در پی اصلاح فرایندهای تولید، صرفه جویی و افزایش راندمان تولید حاصل شده است.
وی ادامه داد: این شرکت، طرح عدم تولید پساب اسیدی و عدم مصرف اسید خام، در خط تولید اسیدشویی از طریق اصلاح فرایند اسیدشویی و پارامترهای فرایندی بازیافت اسید را با موفقیت انجام داد که بعنوان پروژه برتر این همایش شایسته تقدیر شد و قائم مقام محترم شرکت، لوح و گواهینامه تقدیر این همایش را از مدیرعامل ایمیدرو دریافت کرد.

عناوین برگزیده