تاریخ: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۲۲
بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۶۶۶۸۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دوره آموزشی مدیریت زنجیره تامین در توسعه تجارت

می متالز - یک دوره آموزشی با عنوان «نقش مدیریت زنجیره تامین در توسعه تجارت و صادرات کشور» چهارشنبه ۲۲ آبان ماه توسط روزنامه «دنیای‌‌اقتصاد» برگزار می‌شود.
دوره آموزشی مدیریت زنجیره تامین در توسعه تجارت

به گزارش می متالز، راهیابی به بازارهای جهانی، پیش از تسلط بر شیوه‌های نوین بازاریابی و اصول رقابت، نیازمند یادگیری اصول اولیه‌ای نظیر مدیریت کیفیت، مدیریت قیمت و شناخت توان تامین کالا چه از نظر حجم و چه زمان‌بندی است.

سهم زیر ۲۰ میلیارد دلار ایران از بازار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد دلاری ۱۵ کشور همسایه نشان از ضعف تجارت بین‌الملل کشور چه در بخش خصوصی و چه حاکمیتی دارد. بررسی‌های کارشناسی از عدم توجه و ناکارآمدی هر دو بخش‌خصوصی و دولتی در مدیریت همان اصول اولیه تجارت حکایت دارد. یکی از راه‌های حفظ کیفیت، قیمت و توان تامین، مدیریت و شکل‌‌دهی به زنجیره‌های تامین است. به همین منظور گروه آموزش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با برگزاری این دوره، ضمن بررسی وضعیت تجارت بین‌الملل کشور، چالش‌های پیش‌رو را بررسی کرده و نقش زنجیره‌های تامین در تبدیل نقاط ضعف به قوت را بیان می‌کند. علاقه‌مندان و متقاضیان شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند با واحد آموزش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با شماره تلفن‌های ۸۷۷۶۲۴۱۱ و ۸۷۷۶۲۴۱۶ تماس بگیرند یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت واحد آموزش به آدرس tc.den.ir مراجعه کنند.

عناوین برگزیده