تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۲۶
بازدید: ۱۲۳
کد خبر: ۶۶۶۹۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

حضور شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه

می متالز - نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه با محوریت ساختمان و تمامی زیرمجموعه‌های وابسته از ۲۶ لغایت ۳۰ شهریور ۱۳۹۸( ۱۷ الی ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۹ ) در دمشق دایر است.
حضور شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه

به گزارش می متالز، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان به صورت فعال در این نمایشگاه حضور دارد تا به معرفی محصولات تولیدی خود بپردازد.

درروند فعالیت ها و در کنار حضور افراد و تجار بخش خصوصی در غرفه شرکت فولاد امیر کبیر کاشان، حسن دانایی فر، رئیس ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران، عراق و سوریه، ضمن حضور درغرفه شرکت، با مدیر عامل و همکاران حاضر درنمایشگاه به گفتگو پرداختند.

در این ملاقات عالی وند، باتشریح طرح توسعه ونیز برشمردن ظرفیت ها، توانایی ها و موقعیت استراتژیک، امکانات ریلی و قرارگیری شرکت در مسیر بزرگراه شمال جنوب کشور، اراده و آمادگی این شرکت را جهت حضور موثر برای تامین نیازهای گالوانیزه کشور سوریه اعلام نمود. 

حسن دانایی فر در خصوص نیازهاو جذابیت بازار کشور سوریه گفت با توجه به موضوع بازسازی و نیازهای این کشور، بازار سوریه برای بخش خصوصی و تولیدی ایران یک فرصت استثنایی و طلایی است که باید شرکت های ایرانی با ایجاد دفتر نمایندگی و شریک تجاری، از این ظرفیت و فرصت استفاده نمایند.

عناوین برگزیده