تاریخ: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۳۳
بازدید: ۲۷۱
کد خبر: ۶۶۷۶۳
سرویس خبر : متالورژی و مواد

«کاذر» سود تلفیقی ۶ماهه را ۵۷۹ریال شناسایی کرد

می متالز - شرکت فرآوده های نسوز آذر در صورت های مالی تلفیقی میان دوره ای ۶ماهه برای هر سهم ۵۷۹ریال سود شناسایی کرد.
«کاذر» سود تلفیقی ۶ماهه را ۵۷۹ریال شناسایی کرد

به گزارش می متالز، در آخرین گزارش منتشر شده شرکت فرآوده های نسوز آذر اعلام شد که سود تلفیقی هر سهم  برای دوره ۶ماهه ۵۷۹ریال محقق شده است.

این شرکت سود خالص تلفیقی دوره مورد گزارش را ۲۶۰میلیارد ریال، سود عملیاتی را ۲۷۷میلیارد ریال و سود انباشته را ۲۰۳میلیارد ریال اعلام کرده است. از سوی دیگر در صورت های مالی شرکت اصلی سود عملیاتی آن ۲۷۹میلیارد ریال، سود خالص ۲۳۱میلیارد ریال و سود انباشته ۲۰۳میلیارد ریال اعلام شده است.

«کاذر» در گزارش ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ شرکت اصلی، سود هرسهم را ۵۱۴ریال اعلام کرد.

این شرکت در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که استراتژی مدیریت احداث کوره دوار با تولید ۴۵هزار تنی پخت مواد اولیه و محصولات و امکان تولید و رقابت با بازارهای داخلی و خارجی است. از سوی دیگر با اصلاح ترکیب مواد اولیه و رویکرد شرکت در تولید محصولات دولومیتی برآورد با اهمیتی نسبت به تغییر در نرخ خرید مواد اولیه وجود ندارد.

«کاذر» در نظر دارد با تمرکز بر تولید ونرخ فروش و همچنین مدیریت هزینه های تولیدی حاشیه خود را حفظ و بهبود دهد و با مدیریت وجه نقد در پیشبرد اهداف ساخت کوره دوار طبق برنامه خود اقدام کند. همچنین، این شرکت در نظر دارد در سال جاری در خصوص بقا یا انحلال شرکت های فرعی خود تصمیم گیری کند. به نتیجه رساندن پرونده های مالیاتی تا سال ۱۳۹۷ و پیگیری در جهت وصول مطالبات معوق وتصمیم گیری راجع به نحوه جداسازی واحد استیجاری در شرکت سهامی ذوب آهن و پیاده سازی آن در واحد ملکی از دیگر برنامه های شرکت است.

عناوین برگزیده